Alla inlägg under september 2010

Av Monika - 14 september 2010 01:36

... och här sitter jag i soffan...

 

Kan inte sova, så nu har jag kollat in kvällens repris på Biggest Loser Sverige... tänk om man kunde ha varit med i det programmet... så jäklar kanske man hade hittat motivationen igen... att få en jävla spark i röven och komma igång med träningen igen... Jag älskar ju att träna egentligen, men bara sitter här i soffan... Fasen oxå!!! =(

 

Kanske borde sova lite, risken finns att jag blir inringd till jobbet i morgon bitti... Lena mådde inget bra idag... men jag kan ju inte jobba egentligen... för jag ska ju på Viktis och väga mig... och från och med nu så är det Katrineholm som gäller... För nu har Therese släppt klasserna i Norrköping och jag vill fortsätta gå för henne som ger mig motivation... =)

 

Fast det kommer nog inte vara så bra på vågen denna veckan... =( ingen ork till nåt, godis och fest... SKIT oxå!!! Inte har jag orkat skriva checklista heller vilket jag vet är A och O!!! SKÄRPNING Monika!!!

 

Sen på kvällen så är det ju dags för Buggkurserna igen... Att det redan har gått 1 vecka sen sist....

 

Tur att tiden går fort då jag saknar Björn så det gör ont... då kanske denna kommande månad oxå går fort så jag får träffa honom snart...SUCK!!!

 

Snart är det dags för en Smålandstripp igen, =D ska bli mysigt att få träffa mina tjejer igen och se mammas nya lägenhet... och förhoppningsvis hinna ut och spana in min kuin Annes nya ställe oxå... det enda tråkiga är ju att mina killar inte kan följa med denna gången... =( de kommer att vara saknade av inte bara mig...

 

Håller på att fixa och dona med lite födelsedagspresenter och andra paket... hoppas att jag hinner klart i tid!!!

 

På onsdag ska jag lämna in min lilla bil igen... Dags för service och en hel del annat som ska bytas oxå... =( Hoppas mina pengar räcker... =( det är ett illa måste att få iordning bilen nu... har kört med dåliga bromsar alldeles för länge!!! 

 

Sen är det dags att rösta oxå... Jag har absolut ingen aning om vad jag ska rösta på då jag inte är ett dugg intresserad av politik!!! Hjälp, vad gör man då??!!  

 

Min lilla sambo Jeanette sover så gott här, hör hur hon "snusar"... skulle oxå vilja sova så gott.. men jobbiga drömmar förföljer mig varje natt och jag skulle helst vilja vara vaken dygnet runt... samtidigt som jag skulle vilja sova dygnet runt... Hmmm rimmar illa det där!! =(

 

Bäst sover jag jämte min Björn... sover som en stock och utan jobbiga drömmar... Bara tryggt helt enkelt... Längtar så efter honom...

 

Nej nu är det nog dags att försöka sova lite... ska se om kudden ropar på mig...

 

Natti natti där ute!! Sov gott och dröm söta drömmar...

 

Kramelikramisar från mig...

 

  Älskar Dig!  

Av Monika - 10 september 2010 22:30

... och skrev... =(

 

Sitter just nu i soffan med min "lilla sambo" Jeanette... =) Vi sitter framför varsin dator och på tv rullar "Pirates of the Caribbean, Svarta Pärlans Förbannelse"...  Jack Sparrow är ju  minsann lite snygg... ;-)

 

Skönt att ha sällskap och att ha någon att komma hem till...  Dock är det ju inte så länge till.... =( I dag hämtade jag ut hennes tågbiljett till Köpenhamn... den sista där resan börjar i Norrköping och där resan slutar i Norrköping... För nu, snart så flyttar hon... och det tycker jag är lite jobbigt...

 

Men jag är glad att hon valde att stanna denna månaden och då bo hos mig så att  vi fick den tiden tillsammans... Många skratt blir det...

 

Funderar på att låsa fast henne här hemma och klippa sönder tågbiljetten... ;-) Fniss... det vore väl en toppengrej att göra... =)

 

Veckorna går, det börjar bli höst och jag tycker inte om mörkret... Blir så deppig av det... Vill mest bara sova och inte göra något alls... =(

 

Min kärlek får jag inte träffa heller då han har så mycket att göra... denna helgen är han i Skövde där han ska köra bil på Kinnekullering med jobbet... De har slitit sitt hår för att få den där Passaten färdig till denna helgen och den blev klar med nöd och näppe efter diverse strul och dessutom en stöld av den!! Men jag är GLAD för hans skull att de nu får köra tävlingen efter allt slit... =D

 

Dock lite ledsen att jag inte får träffa honom... nu är det ju 2 veckor sen sist och om 2 veckor igen så är det födelsedagsfirande nere i Småland och då kunde han inte heller följa med så nu dröjer det in i oktober innan jag förhoppningsvis får träffa honom igen och mysa i hans famn...

 

För när man Älskar någon så vill man ju mer än gärna träffa personen i fråga så ofta man bara kan!!!  Längtan och saknaden blir ju bara större hela tiden och varje gång vi skiljs åt så blir jag bara mer och mer ledsen... Vill ju så gärna träffa honom mer, varje dag... Då behöver jag ju inte bli så ledsen hela tiden och sakna honom så mycket... Då behöver jag ju inte välja vart jag ska åka... För varje gång jag åker i väg någonstans så kommer jag ju att komma hem till honom...

 

Kan bara hoppas att min dröm blir sann snart...

 

Jag Älskar Björn så himla mycket!!! <3<3<3

 

Blir liksom lite smått pirrig i magen när jag vet att jag ska få träffa honom och varm i hjärtat... Därför är det ju så jobbigt när jag inte får träffa honom...

 

Jag som har varit så motiverad de 2 sista veckorna och med Therese pepptalk kommit igång med Viktis igen har nu helt plötsligt bara tappat orken... =(  skriver inte i checklistan och vill bara inte äta... Usch, hatar att inte få må bra... =(

 

Ska försöka sova lite nu, en ledig helg utan kärleken... =( men i morgon ska det bli avskedsfest för Jeanette, inte så sugen på att partaja men jag följer väl med om jag hittar nåt att ta på mig.... =S

 

Natti natti där ute!!!

 

Kramis från mig...

 

Björn, jag saknar dig!!! <3<3<3

Kom och krama mig nu...

Ovido - Quiz & Flashcards