Alla inlägg under maj 2011

Av Monika - 13 maj 2011 00:52

... vill så gärna lägga upp ett klipp från youtube här... Får man fortfarande det?? Eller kan man bli avstängd då??


Tycker inte om kaffe och texten passar inte in i mitt liv nu... =) Men jag bara ÄLSKAR att BUGGA till denna låt... =D Det är ingen snabb låt utan man hinner verkligen tänka på sina steg och vad man vill göra... =) sen är ju förutsättningarna för hur dansen blir beroende på med vem man dansar med...


Nu blev jag jättesugen på att dansa!!! Och det tråkiga är att vårens kurser är slut... =( Näst sista kursen låg jag sjuk nere i Småland och den sista kurskvällen så satt jag i möte så då missade jag mer än hälften av all dans... SUCK!!!


Men men... nu ska jag njuta av Black coffee en stund sen är det dags att sova igen... Jobb väntar hela helgen...


Puss och kram från en buggsugen tjej... <3

Ovido - Quiz & Flashcards