Direktlänk till inlägg 18 mars 2014

Huvudvärk och ...

Av Monika - 18 mars 2014 00:16

... en natt med dålig sömn trots att jag fick sova jämte han jag tycker om..

Snurrat runt som en tok och försökt sova.. Svårt att somna trots att de starka armarna höll om mig.. Precis så som jag tycker så mycket om..

Så när klockan ringde var jag ju inte utsövd och huvudvärken hade bokat plats i min skalle.. :-(

Att sen dessutom titta ut när jag sätter mig på sängkanten och se att det är snö ute.. Varför?! Onödigt!! Himla onödigt!! Det ska ju bli vår nu!!

Åkte hem och gjorde mig i ordning, myste lite med Reggae och traskade sedan iväg till jobbet.. Motvind och så jäkla jobbigt! Under 30 minuters promenad till jobbet så hann tankarna snurra ordentligt!!! Varför kunde dom inte blåst bort i stället???!!!!

Han säger att han tycker om mig.. Han säger att han vill hitta på kul saker med mig... Han säger att han trivs med mig... Han säger att han tycker det är mysigt med mig här.. Varför kan jag inte bara tro på det??!! Lita på det??!!
Varför blir jag ledsen när han inte hinner sakna mig när jag vet att han har fullt upp med tävlingar?! Vi har dessutom både chattat på FB och sms:at hela helgen..
Jag måste vara helt knäpp!!! :-/

Han säger att han saknar mig när vi inte ses.. (Även om det inte riktigt hans med i helgen) Jag måste våga lita på honom!!!

Efter jobbet gick jag och simmade, som jag brukar.. Måndag, onsdag och fredag.. Och han brukar vara med.. Men inte ikväll, förra veckan simmade han ju typ 7 dagar.. Så lite vila är väl inte fel.. Och sen hade han visst ett möte...
Idag blev det inte lika långt som jag brukar, huvudvärken tar ut sin rätt..
Nya tag på onsdag!!

Nu sitter jag här, i hans soffa.. Ikväll ville han ha mig här.. Hans mellanson fyller år idag.. Och han får ju tyvärr inte träffa sina barn och det gör honom (och mig) ledsen.. Men ett telefonsamtal fick han i alla fall och då hade han fått prata med sin lilla dotter oxå...

Nu ska jag försöka sova.. Hoppas på bättre sömn i natt.. Och att hans armar håller om mig hela natten!!

God natt världen!

Kram från mig <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards