Alla inlägg under november 2014

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen!
Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, han simmar snabbast i laget.. ? Stolt över honom! ??

Men jag längtar ihjäl mig efter honom! Tycker det är sååå jobbigt att inte få vara med honom.. Detta är tredje helgen sen nyår som vi inte sovit ihop.. Så jag är glad att han äntligen kommer hem ikväll igen!!!

Jag har en lång lista som jag skulle göra denna helgen.. Men inte är det mycket gjort på den.. ?

Hoppas jag får nåt gjort!!
Borde simma oxå, drog ut en tand i tisdags så jag har inte simmat sen i måndags.. ?

Dags att sätta fart!

Kram Mockla

Av Monika - 2 november 2014 00:56

Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/

Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?!

Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i min närhet.. <3
Eftersom mina änglar är begravda 25 mil bort i Småland så "lånade" jag M's pappas grav och gjorde i ordning idag.. Åkte ut på jakt efter granris, hittade lite mossa och lingonris oxå.. Gjorde vad jag tycker blev fint, lite mossa inne i lyktan och sen runt både lykta och vas.. Pillade ner lingonriset och tände ett ljus.. Åkte och köpte lite blommor i M's favoritfärger gult och lila och satte i vasen!
Hoppas han och hans pappa blir nöjda..
Tänkte massa på mormor, morfar och morbror Ulf.. Ja en tanke till syskonbarnens farmor I -M oxå.. <3 Änglar i himlen!

Saknaden är så stor! Och ibland längtar jag dit, till dom..

Kram i Allahelgonanatten

Ovido - Quiz & Flashcards