Direktlänk till inlägg 3 augusti 2009

Augusti månad har börjat...

Av Monika - 3 augusti 2009 20:45

... och nu sitter jag här själv i soffan igen...

 

Efter en helg med jobb och mys så har min älskling åkt hem... eller snarare en sväng upp till Stockholm och sin systerson för ett besök innan han ska hämta lillkillen och co som kommer hem från Rhodos på onsdag... SAKNAR!!!


I lördags så jobbade jag till klockan 15, trött som bara den efter en natt med lite sömn då magkatarren satte igång riktigt ordentligt... =(


Lilla söta Johanna ringde, de var på väg till Halmstad...


Väl hemma så myste vi en stund innan det var dags att göra sig iordning för en promenad ner till stan, det blev lite god Plankstek på S:t Georges innan vi gick på bio... "Sommaren med Göran" såg vi... Hahaha den var riktigt kul!! Skrattade en massa!!! =D


Efter bion så tog vi en promenad ner mot Black Lion, gick in där för en öl till Björn och lite dricka till mig... vågade dock inte dricka något starkt då min mage fortfarande inte var i ordning...


Sen vart det en promenad hem, mysigt att bara få gå och hålla hjärtat i handen... =)


I går, söndag, så jobbade jag mellan 13 och 17 ungefär... sen tog vi en tur ut till Lindö och gick vid småbåtshamnen och bort vid piren... tog en skön promenad och njöt av varandras sällskap... =)


Efter Lindö så åkte vi ner till Abborreberg och kollade lite... det är så fint och mysigt där!!!


En kväll med mys innan hjärtat åker...


Men vi ses ju snart igen för nästa helg ska vi åka till Göteborg och lyssna på MADONNA!!! =)

 

Nu ska han få mysa lite med sin son innan han åker till mig och en sväng till Göteborg... Själv har jag jobbat hela dagen idag så nu är jag lite sliten efter 4 dagars jobb...

 

I morgon är det dags att fixa naglarna igen hos Fredrika... =)

 

Så nu är det bye bye och tjingeling för en stund, jag ska sova snart...

 

Puss, kram och PIS tills nästa gång...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards