Direktlänk till inlägg 23 september 2009

Tjohooooooo 1 560 kronor rikare...

Av Monika - 23 september 2009 23:01

... har jag blivit idag!!! =)

 

Det är Kenofestival mellan den 21/9 och 4/10 och jag har några rader som jag ibland lämnar in och förnyar... inte så ofta för jag är inte superrik och kan spela hur mycket som helst... Men idag kände jag för att förnya mina spel och dessutom passa på att lämna in den kupong som kom med posten idag... =)

 

Och så skojade jag lite med mina jobbarkompisar att jag skulle vinna... men som mest har det väl blivit en si så där kanske 60 kronor om jag har haft tur, annars ligger det på 15, 45 eller så i kronor... eller kanske ett frispel på 5 kronor...

 

Så gissa i kväll när jag kom hem från jobbet och loggade in på min mail... Då hade jag fått ett mejl från Svenska Spel om att jag hade vunnit totalt 1 560 kronor... Gissa om jag blev glad!!!!

 

Så nu kan jag utan att ha dåligt samvete köppa mig ett par nya höstskor, vilket jag verkligen behöver...

 

Idag har min kärlek köpt sig en för honom ny soffa till sin kommande lägenhet... en trea och en två i svart skinn... "En mys-soffa Raring" skrev han i sms till mig... ;-) Undrar just vad han menar med det... Hihihi...

 

Idag har jag dessutom äntligen fått ett livstecken i form av en live-Sandra inne på jobbet... Jag har inte träffat henne sen tidig sommar och inte hört så mycket heller så jag började undra lite... Men idag dök hon äntligen in på jobbet... Så nu ska jag boka fikadag med Kristina och då ska Sandra sluta tidigare på sitt jobb för att kunna vara med... =) Det finns mycket att berätta... =)

 

Sen har Jeanette äntligen kommit hem från en vecka i Köpenhamn... Kanske kan vi få ihop en dag och hinna ses lite... =)

 

Nu ska jag se om jag kan få ihop några mer rader från i sommar... det är bara att hålla koll bakåt i min blogg... ska försöka göra lite uppdateringar från juni och fram tills nu... det är ju bara det att det finns så mycket annat att göra just nu än sitta och skriva... =(

 

På återseende mina kära läsare!!

 

Puss och kram och lite PIS oxå... ;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards