Alla inlägg den 3 april 2009

Av Monika - 3 april 2009 23:27

... för jag är äntligen hemma i Småland igen... =)


Jobbade 8-14 idag, sen vart det att åka hem och packa klart innan jag laddade bilen med musik i form av Jill Johnsson och Roxanne... sa hejdå till Reggae och styrde kosan mot E4:an och Draftinge...


Fint väder att köra i och jag gasade på för att komma hem till tjejerna som väntade på mig... Sjöng för full hals för att hålla mig vaken och ringde lite oxå för att jag var så trött...


Väl hemma igen så kom Lovisa utspringades och kramade mig i massor... =) Underbart att känna sig så välkommen... sen hjälpte hon mig in med packningen och då kom lilla Johanna och kramade om mig lika mycket... =) Även systeryster kramades och grannen Monica oxå;-) ja välkommen hem var jag i alla fall...


Sen vart det en lugn kväll hemma i soffan, prat och mat och mys...


Lite msn med smålandskillen vart det oxå... han var inte helt nykter och fick mig att skratta en hel del... Fniss... My kind of guy... ;-) bestämde att vi skulle höras i morgon om en eventuell fika i Värnamo...


Lite steg då... synd att 25 mil i bil inte räknas i steg;-) men det vart i alla fall 7 765 steg idag, totalt 684 km... så på 78 dagar är det nu 916 822 steg, snittet är 11 754 och på PLUSsidan är det 136 822 steg... 2 dagar kvar på tävlingen...


Nu är det natten och det i Johannas säng... kanske blir det i sällskap av Tuffs, systerysters ena katt... =) spinner som ett helt tröskverk gör han...


Natti natti, sov gott och trevlig resa till drömmarnas land...


Puss och kram...

Ovido - Quiz & Flashcards