Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Monika - 20 juli 2009 21:30

... Lyckliga mig... =D

 

Som jag skrev igår så kom min Camarokille ner till mig igen... Bara för en stund på kvällen och en natt tillsammans... sen åkte han hem tiiiiiidigt i morse för han skulle ju jobba och jag skulle oxå jobba... Bara så underbart mysigt att få ha honom här hos mig...

 

Gissa om jag blir mer och mer kär i honom för varje dag som går... ;-) Fniss... Känner mig lite som en tonåring... Hihihi...

 

Men snart har han semester och då hoppas jag att vi ska kunna träffas lite mer trots att jag jobbar hela långa sommaren...

 

Ska bli mysigt att få mer tid tillsammans och dessutom lära känna varandra mera... =)

 

Nu är jag lagom trött efter en hel helg med jobb, ska bli skönt att vara ledig i morgon...

 

Så nu säger jag natti natti, ska sova gott och drömma om en viss Camarokille... ;-)

 

Puss och kram till er alla och speciellt till killen i mina tankar...

Ovido - Quiz & Flashcards