Direktlänk till inlägg 2 april 2011

Hmmmmmm...

Av Monika - 2 april 2011 23:20

... konstigt!!!


Plöstligt så blev det 2 inlägg med samma text... =/ vet ite vad som hände men jag raderade det ena... ni ska ju inte behöva läsa ALLLLLL min långa text dubbeltupp... ;-)


Upptäcker dessutom att det saknas bokstäver lite här och var i texten... tror att mitt tangentbord är slitet... =S Hoppas att ni ursäktar!!!


kom ju på att det igår var 1 april!!


Gick ni på några skämt???


Själv så blev jag grundlurad inte bara 1 gång utan 2... och båda på Facebook!!


Hahaha... Knas... men de aprilskämten var ju egentligen ganska troliga som sanna... Men tji fick jag... det var bara skämt... =D


* Min allra bästaste J, ca 1,5? cm lång i strumplästen som inkastare på en pub i Nyhavn... Tja varför inte egentligen??? Hon är ju så social så det skulle ju hon fixa galant...


* En superduktig artist som skriver att han ska vara del av förband åt Brad Paisley i Stockholm i Augusti... Tja ganska troligt då han är superduktig!!!!!


Men knäpp på näsan där vart jag lurad!!!! Men jag ver inte ensam om att bli lurad!!! =D


Hahaha... april april din dmma sill, jag kan lura dig vart jag vill.... det är väl så ramsan går... ;-)

 
 
Emelie

Emelie

3 april 2011 08:11

Oj tack så mkt :) Det ha tagit lång tid för mig o förstår att det är så. Liam är min bror upp i dagen. Han heter efter honom oxå. Tack så jättemkt, hoppas du fortsätter o läsa. Och tack för e varma orden. :)
Kram Emelie

http://frumagnusson.bloggplatsen.se

Monika

3 april 2011 10:12

=) Klart att jag ska fortsätta läsa... Om det är okej för dig så länkar jag gärna din blogg här hos mig... Lättare att komma åt då... =)Ha en underbar söndag nere i underbara Asarum... Kan bara tillägga att jag tillbringat många somrar på Östersjöfestivalen... Älskar Rosenträdgården!!! =) Kramis Monika

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards