Alla inlägg den 11 november 2013

Av Monika - 11 november 2013 01:06

Hej kära blogg!

Funderar på att hitta tillbaka hit igen.. Längesen jag var här över huvudtaget och kollade in.. Ännu längre sen jag skrev nåt...

Skallen är full av tankar och funderingar och frågan är om jag ska sätta dom i ord?!?!

Livet rusar på i en väldig fart, jag är trött och hinner inte alltid med, varken mig själv eller annat.. Mycket händer och jag försöker fokusera på det som är bra för mig i nuläget! Jag har alldeles för länge fokuserat på vad som är bra för andra innan mig själv..

Ikväll kände jag något i magen som jag inte känt på länge.. Ännu en fråga, magkänslan som jag alltid har litat på innan har svikit mig så många gånger nu, så jag vet inte om jag ska våga lita på den en gång till... Men känslan som dök upp i magen ikväll var inte en magkänsla, det var nåt annat.. Undra hur jag ska tolka den?!

Vet bara att i mina tankar och drömmar är den speciella känslan nåt bra! Men i verkligheten då?! Mmm... Tankar och funderingar i massor som sagt!!!!!!

Nu är det sovdags, egentligen för längesen men som vanligt flyger tiden iväg..
Godnatt till Er som läser nu, Godmorgon till Er som hittar hit som nya eller gamla besökare.. Om det hittar hit några igen?!

På återseende snart igen hoppas jag!

Kramis Mockla

Ovido - Quiz & Flashcards