Alla inlägg den 28 mars 2016

Av Monika - 28 mars 2016 01:24

Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ?

Får skriva en annan kväll..

Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt bloggande, 2 veckor har hunnit försvinna och jag har inte mått så bra.. Jobbat, tränat, varit på möte på Arbetsförmedlingen och den där viktiga mammografin är gjord.. Två år till nästa gång.. Sover dåligt, drömmer mycket och det är mycket mardrömmar, sömnen är orolig och jag vet inte vad jag ska göra.. Grubblar mycket på livet, boende, ekonomi och jobb..
Jag trodde nog att livet skulle börja bli lite rakare någon gång.. Men än så länge är det bara en jobbig berg och dalbana! ?

Nu är det dags att sova! ???
Annandag påsk är här och det betyder att jag ska åka hem till Norrköping under dagen..

På återseende riktigt snart igen kära blogg..

??????

Solnedgång i Småland på Påskafton..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards