Direktlänk till inlägg 13 april 2009

En vecka 15 2009....

Av Monika - 13 april 2009 20:19

... har varit full av händelser...


Buggkursen var som vanligt jättekul och jag vill bara dansa mera hela tiden... =)


Jag har varit med min lilla vän Camilla på sjukhuset då hon har kört ner i en gupp och har jätteont i ryggen... Värsta blåmärket har hon på hela ryggen.. AJAJAJ... Sen åt vi lite mat ihop på Restaurangen på Vrinnevi...


Har hunnit med en sväng på stan och ett besök hos mina gamla arbetskamrater på Polisen... Glada dom blev av att se mig och jag tyckte det var så kul att hälsa på dom och se att man är saknad och efterlängtad... Hade det varit möjligt så hade jag jobbat kvar där... Jessicas mage är såååå fin dessutom... Ska bli spännande att se i sommar vad det är för något litet som tittar ut... =)


Lillgrodan Meja fyller 1 år, hoppas att jag kan åka ut och gratta henne någon dag och även busa och mysa med storasyster Emilia... =)


Dessutom så är det påsk hela denna helgen, och jag jobbar... =(  Camilla har lånat min bil hela helgen så jag har varit duktig och cyklat till jobbet hela helgen... =) annars har påsken varit lugn för mig, jag är så trött och hela tiden...


Smålandskillen har sagt att han inte är intresserad mer än som vän och det får jag acceptera då... =( men en vän för livet har jag förmodligen fått i honom...


Så idag är det annandag påsk och jag jobbar exra på jobb nr 2 mellan 14 och 20... innan dess har jag gått en promenad runt strömmen då det inte är någon buggkurs ikväll...


Puss och kram på er där ute som kanske läser detta...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards