Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Duktig vecka har det varit...

Av Monika - 19 april 2009 20:40

... =)


Det har varit däckbytedags på bilen och dessutom så tog vi Jeanettes däck samtidigt... dock var det inte jag som bytte däcken, snarare så att jag bar upp och ner dom från förrådet i källaren... vi åkte runt efter varandra ett tag i Norrpan för att hitta någon som kunde fixa åt oss och till slut så hittade vi en kille mitt emot mig här hemma som fixade nästan gratis... Min bil fick sig en tvättning, städning och motortvätt oxå... =) Välbehövligt kan jag lova...  Tänk vad ett par vackra ögon kan göra... ;-)


Har promenerat runt Strömmen nästan varje dag... så skönt!!  Både innan jobb vissa dagar och efter jobb vissa dagar... =) Känner mig riktigt duktig kan jag lova och det syntes på vågen när det var vägningsdags... =)


I onsdags fick jag träffa Jeanettes Kenneths barn Noah och Aia... så söta!! Aia blev riktigt glad i mig och ville inte att jag skulle gå när det var dags för mig att traska hem och gör mig iordning inför kvällens jobb...


I fredags jobbade jag dubbla pass, först på PB och sen på jobb nr. 2... efter det var det bara hem och göra sig iordning innan jag gick ner till Lagerlunda och besökte Camillas 30 årsfest några timmar... trött var jag men kul hade jag... =)


Och igår den 18/4 så hade jag 1 års jubileum här på min Blogg!! =) tänk vad tiden går fort och vad mycket som har hänt det senaste året... ibland vill man inte riktigt komma ihåg allt som har hänt...


Har jobbat hela helgen på jobb nr. 2... inget vidare roligt egentligen men jag kommer ju inte att kunna jobba så mycket i sommar så det får bli nu innan...


Så lite pussar och kramar till er som vill ha... =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards