Alla inlägg under april 2009

Av Monika - 1 april 2009 23:14

..... något aprillurad idag... =)


Men vad jag vet är att jag har fått ett samtal från småland där lilla Frida och lilla Elin ringde och tackade för sina små paket de fick utav mig på  posten... Frida fyllde ju är förra veckan och jag fick iväg paketen lite sent... men visst heter det bättre sent än aldrig??!!! =) Så då fick jag prata en stund med om och det gjorde mig så glad... =D


Sen fick jag ju givetvis prata lite med deras mamma oxå... min underbara vän Lena!! Saknar henne sådant...


Onsdag är det ju idag och då jobbar jag ju 15-19.30 som vanligt... och eftersom det är slutspurten på stegtävlingen så gick jag både till och från jobbet idag... =)


Duktiga fröken Andersson då!! ;-)


Väl hemma igen på kvällen så blev det lite msn med smålandskillen, bra söt är han... eftersom jag ska åka hem på fredag så hoppas jag att han ska hinna med en fika eller nåt nån dag i helgen... återstår att se... =)


Så idag blev det hela 21 307 steg... =) så nu är det totalt 670 km promenerade, totalt 905 747 steg på 77 dagar, snittet är nu 11 763 steg och på PLUSsidan är det 135 746 steg... Känns utomordentligt bra!!!


Nu är det dags att sova lite, i morgon är det en lång arbetsdag och sen packning inför en helg i Draftinge med min älskade familj...


God natt, sov gott och trevlig resa till drömmarnas land...


Puss och kram..


P.s Önskar er alla en trevlig april månad med förhoppningsvis en vår i antågande...

Ovido - Quiz & Flashcards