Direktlänk till inlägg 23 juli 2009

Underbar låt med Lasse Winnerbäck...

Av Monika - 23 juli 2009 23:41

... som min vän Åsa hade lagt upp en länk till på FB...


Bara kände att jag måste dela med mig av den här...


Pussar och kramar till er...


P.s kommer snart att fortsätta uppdatera min blogg, men först ska jag ha mysbesök i helgen... ;-) Hihihi...

 
 
Annica

Annica

11 augusti 2009 18:31

Härligt att även du hittat till Winnerbäcks magiska värld! För mig är han nr.1 i den svenska musikvärlden... Kram!

http://www.tunadal.blogg.se

 
mockla25

mockla25

11 augusti 2009 22:53

Hej Annica!!
Jo jag har väl genom mina vänner Åsa och Jimmy hittat till Lasse Winnerbäcks magiska värld... =) Har genom dom lyssnat på Lasses musik under kväller hemma hos dom i soffan och dessutom varit med på några konserter och det är verkligen ståpäls när man hör honom Live... =) Kramisar

http://www.mockla25.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

23 augusti 2009 23:07

Hajsan Monica:)

Visst är han härlig att lyssna på...:) Man kan sitta i soffan och bara lyssna på hans musik och det är sant att det är så att man får ståpäls när man höra honom:)...

Trevligt att du snart är tillbaka i bloggvärlden... det verkar som om det har hänt en hel del trevliga saker:) Hoppas att ditt mysbesök blir trevlig:)

Ha det gott tills nästa gång

Kramiz Åsa

http://asanorberg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards