Direktlänk till inlägg 31 juli 2009

Sista juli....

Av Monika - 31 juli 2009 22:15

... och jag sitter här i soffan och myser med mitt hjärta!!

 

Så mysigt att ha honom här.... =)

 

Björn åkte ju hem i måndags för att ha söte lillkillen några dagar, innan han ska åka till Rhodos med sin mamma... Så det har varit lite tomt utan honom här, men i onsdagskväll så kom han ner igen... =D Tjoho vad glad jag är...

 

I torsdags så var jag ledig och myste med hjärtat... Vi var en sväng på EM-möbler och kollade runt lite sen fick vi ett ryck och åkte till IKEA i Linköping för att kolla in möbler till Björns nya lägenhet... Jag blev dock lite ledsen när Björns ex messa från Rhodos... Han saknar ju lillkillen och inte blev det bättre när hon messar foto på honom och sen foto på Björns favoritöl... Kände mig så, jag vet inte hur jag ska förklara det, jag har ju nyss lärt känna honom medans hon har känt honom jättelänge... och så messar hon honom när han är med sin nya tjej... =( Jag är väl kanske lite extra känslig då jag har haft några tuffa förhållanden innan och min osäkerhet kommer direkt...

 

Men vi försökte reda ut det och nu sitter vi ju här och myser efter lite tacos och tv... Jag har ju jobbat först idag, mellan 13 o 19.15 Det är såååå mysigt att få komma hem till kärleken... så vill jag att det alltid ska vara... =)

 

Nu ska jag mysa lite till innan det är dags att försöka sova lite... känner att min mage inte riktigt vill som jag... =(

 

I morgon är det jobb klockan 8...

 

Så natti natti där ute!!

 

Kram kram...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards