Alla inlägg under juli 2009

Av Monika - 15 juli 2009 22:15

... min söte Camarokille... ;-)


Jobbade extra i måndags på Pressbyrån, det är ju så under semestertiderna... fast det är bra att få lite extra pengar och spara på stämpeldagarna oxå...


Saknade min söte Camarokille massor, ja jag kallar han min för nu har jag ju fått träffa hans söte lille son... en miniCamarokille... ;-) han är såååå söt och såååå lik sin pappa... =)


Sen var det dags för ännu en heldag på jobbet igår igen... =( Pust och suck... jobbigt att stiga upp tidigt, inget för mig...


Och som vanligt så messades det massor fram och tillbaka mellan mig och Camarokillen... =) Jag har så många söta mess i min mobil, vill inte radera ett enda... =)


Så gissa min förvåning när det kommer ett mess där han undrar om vi inte kan ses på kvällen... Hmmm det är ju liksom 15 mil mellan oss så det är ju inte bara att komma över på en fika...


Så efter lite mess fram och tillbaka så är det bestämt... Han sätter sig verkligen i bilen och åker ner till mig på kvällen!!! Wow så söt han är då, med tanke på att han åkte hem i söndags senast...


Så efter jobbet for jag hem i rasande fart och gjorde mig iordning lite och fixade här hemma... och runt 19.45 så dök han upp... =D


Kan man vara annat än kär i en sån kille!!???????


En mysig kväll och natt till följd av att min söte Camarokille åkte hem tiiiiiiiiiiiidiiiiigt på morgonen då han skulle jobba... Han messade massor under dagen och undrade varför han var så trött idag... ;-)


Ja men visst det kan man ju undra... Hihihi...


Ikväll har jag jobbat igen, men tankarna är mest hos Camarokillen... Fniss... Lucky me!!!


Vill ju gärna träffa honom mest hela tiden ju...


I morgon är jag ledig och ska mest bara vara... Skönt!!


Men tankarna vet vi ju redan vart dom är, dygnet runt... ;-)


Nu är det dags att sova lite... är ganska trött faktiskt...


Så natti natti, sov gott och dröm sött...


Det ska jag göra... fast det är lite tomt i min säng igen...


Mycket mysigare och tryggare att sovaa jämte min Camarokille... =)


Puss puss och kram till er där ute... och massor av pussar och kramar till, ja ni vet vem... ;-) 

Av Monika - 12 juli 2009 20:45

... =D

 

Jobbade till klockan 14 i fredags och sen åkte jag hem och fixade klart det sista inför helgens besök... =)

 

Hade precis hunnit duscha och fixa mig när Camarokillen ringde och sa att de var på väg ner... Lillkillen visste först bara att de skulle åka bort i helgen men när han fick veta att han skulle åka och träffa en tjej som hans pappa tycker om så tyckte han att det var kul... Jag fick prata i telefon med honom och han pratade på massor... han frågade hur gammal jag var, vad min katt hette och han berättade massor annat.. hans Bertil berättade han om, en gosekanin som har med sig  på de flesta ställen... =) Hihihi... han verkade jättesöt och jag kände att det kanske skulle gå bra ändå i helgen... =)

 

När de ringde och sa att det strax var framme så gick jag ner till parkeringen och mötte upp dom... Ut ur bilen steg världens sötaste lille kille... =) och han gick fram och gav mig en kram direkt... =) Gissa om man blev glad då eller... Sen hade de med sig nya rosor till mig, 10 stycken denna gången oxå... Röda och vackra... Bortskämd jag blir!!!

 

Väl uppe i lägenheten så så fick han hälsa på Reggae och titta sig omkring lite... =) Visade vart han skulle sova och så där... sen gick vi bort till videobutiken på Stockholmsvägen och hyrde film... Lillkillen hade bestämt att vi skulle se "Vi hade i alla fall tur med vädret 2" så då fick det bli så...

 

Sen vart det mys i soffan, han hade dock inte riktigt ro att sitta still och titta på filmen... Han undrade nog lite om allt eftersom det var så nytt...

 

Lördagen tillbringade vi på Kolmården... =) Riktigt kul att gå omkring och titta på alla djur och efter ett tag så höll han faktiskt mig i handen oxå... Kändes mysigt att vara vi tre... =) Hoppas verkligen att det funkar... Sen åkte han lite bilar, vi åkte Delfinexpressen ihop han och jag, för pappa Camarokillen gillar inte riktigt det där... =) och kul var det, vi skrattade en massa... sen var det dags för Delfinshowen och att sitta ner en stund... Skönt... Efter det så begav vi oss hemåt för att duscha och fixa till oss innan det var dags att åka spårvagn ner till Jeanette där vi skulle äta Tacos innan det blev Reggaegung på Trägårn med Roxanne...

 

Inte helt oväntat så dök Fredrik upp där på sin svensexa, men det gjorde då inte så ont som jag kanske trodde att det skulle göra... Beror till stort på att jag känner mig trygg med Camarokillen och ja jag är kär i honom... =D Som de sjunger i Roxanne... "My heart goes boom boom boom when you walk into the room.... Set my whole world in fire.... " Vill vara nära min Camarokille hela tiden... Och att han låter mig få träffa hans son måste ju betyda att han tycker om mig oxå... =)

 

Gladast blev jag nog under kvällen när lillkillen springer före sin pappa mot mig efter ett besök i en annan del av Trägårn och kastar sig in i mina armar för en kram.... Så lycklig blev jag då... och pappan blev det oxå... Kändes riktigt bra!!!!!

 

I dag sov vi ut en stund innan vi åkte en sväng till Söderköping och åt glass, kollade på båtar och gick alla dessa trappsteg upp till utkikstornet på Ramunderberget... Puh det var jobbigt och riktigt varmt... efter det så åkte vi en sväng till Maxi och åt lite mat och lillkillen ville ha något PS2 spel som han hitta...

 

En stund hemma för lite mys och bus innan det var dags för mina två Camarokillar att åka hem... Åhhh ville ju inte att de skulle åka hem... =( så mysigt att få ha dom här ju!!!!!

 

Så nu sitter jag i soffan efter en jättemysig helg och saknar grabbarna massor.. och Reggae oxå... Att han har accepterat de båda så fort är jättekul då han egentligen är en skygg liten kisse... =)

 

Nu ska jag messa killen i mina tankar och sen mysa ihop i soffan en stund innan sängen, denna natt tom och ensam kallar på mig...

 

Natti natti där ute... sov gott och trevlig resa till drömmarnas land...

 

Puss och kram...

 

Miljoner pussar och kramar till min Camarokille... <3<3<3

Av Monika - 9 juli 2009 22:15

... för idag fyller min vän Mia år... Hemma i Småland... fast inte just nu då hon är på semester i Italien... =)

 

Denna veckan är jag lite nervös... I helgen får jag besök igen... =D men inte bara av Camarokillen utan även hans lille son ska komma... Jag har aldrig träffat ett barn som inte gillar mig men tänk om han inte tycker om mig... What to do then??!!!!! =S

 

Så denna veckan har gått åt till att jobba, städa, klippa mig och färga håret och förbereda inför helgen!!!

 

Jisses vad jag har styrt och ställt... Vill ju att det ska vara fint när dom kommer i morgon... =)

 

Hoppas att allt ska gå bra i helgen och att den där miniCamarokillen ska tycka om mig oxå... Har massor inplanerat i helgen för att aktivera honom... =) Hoppas att han gillar det...

 

Nu är det dags att krypa till kojs då det är tidig morgon som gäller i morgon...

 

Natti natti, sov gott och dröm söta drömmar... Det ska jag göra i alla fall.... ;-)

 

Puss och kram..

 

Saknar och längtar... <3

Av Monika - 5 juli 2009 21:45

... efter en helg med jobb och lite party...

 

Jag jobbade till klockan 15 igår och sen hade jag bestämt med Jeanette att vi skulle gå ut och äta en bit mat och bara sitta och prata... Hmmm inte vart det så då...

 

Jeanette nr 2 Flört dök upp och det slutade med att jag åt lite själv på Black Lion och de andra bara drack... Kvällen avslutades på Bomull... Mycket dans och ganska kul faktiskt... Träffade lite folk och även innebandykillen Eric... Han tyckte att det var kul att jag hade träffat en kille...

 

Tur dock att jag inte skulle börja jobba förrens klockan 13 idag... vi delar söndagarna rakt av i sommar så man jobbar själv... men det var ganska lugnt så det gick ju bra... Glad

 

Men jag är ganska trött idag och mest slappar här i soffan...

 

Har lite kontakt med "min" Camarokille... ;-) Mysig han är då!!

 

Och jag messade honom hela kvällen igår oxå fast jag var ute...

 

Förhoppningsvis så får jag träffa honom nästa helg när jag är ledig...Skrattande

 

Nu blir det lite tv-tittande och sen sova för i morgon ska jag jobba 8-17 på extrajobbet...

 

Nati natti och puss och kram

 

Extra massor av pussar och kramar till hans som upptar mina tankar mest hela tiden... <3 Fniss...

Av Monika - 3 juli 2009 20:45

... med jobb och saknad...

 

I måndags var jag ledig och var på banken och växlade in 50 öringar åt jobbet... vi svämmar ju över av dessa små kopparmynt och jag är så snäll så jag tar med mig och åker till min bank och växlar in i en myntautomat...  Annars har jag inte gjort så mycket...

 

I tisdags så hade jag ett extrapass på jobbet och fick boka om min tid hos Fredrika... Bra med mer pengar, men tråkigt att ändra tider... Rynkar på näsan

 

I onsdags så var jag i stället hos Fredrika och fixade till min naglar... Så nu är de fina för sommaren igen... Glad sen vart det att jobba igen på kvällen...

 

I går var jag ledig och bara var... skönt att ladda inför helgens jobb med att inget göra...

 

Och ikväll så har jag jobbat... Det är sommar och ganska lugnt faktiskt... Skönt... men ännu skönare hade det ju varit om man hade fått ha lite semester...

 

Hela veckan har jag saknat "min" söte Camarokille... Gråter

Men min mobil och förmodligen hans oxå Flört fylls av söta sms och jag bara ler...

 

Önskar bara att vi hann ses mera... men det kommer väl med tiden... Vi måste ju lära känna varandra och se vad våra känslor säger...

 

Nu säger jag tjing tjing...

 

Puss, kram och PIS så klart... Tungan ute

 

Miss you Camarokillen!!!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards