Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Monika - 15 oktober 2009 00:06

 

"Det enda som fattas nu är någon att mysa med som inte är en katt... Någon som tycker om mig för den jag är, så som jag är och ser ut... någon som kan ge mig lite trygghet och som finns där inte bara när jag är glad utan även när jag är mindre glad som idag... någon som inte ger falska löften och någon som vågar vara ärlig, någon som jag kan vara den enda för... och vågar stå för orden som sägs och skrivs och inte bara slutar att höra av sig utan förklaring, för jag vill inte bli ledsen ännu en gång....

 

En dikt jag läste för länge sen:

Någonstans finns det trygghet

Någonstans finns det ömhet

Någonstans finns det hopp

Någonstans finns det kärlek

Men var finns Någonstans?? "

 

Och gissa vad!!! =)

 

Idag 1 år senare har jag sen månader tillbaka världens mysigaste pojkvän!!!

 

Nu vet jag var Någonstans finns!!!

 

Någonstans finns hos min älskade Björn och hans söte lillkille!!!

 

Givetvis så finns tryggheten och kärleken hos min familj oxå, men just Någonstans fanns hos Björn...

 

Kan ibland faktiskt inte fatta att jag har haft turen att få träffa en så mysig kille, en kille som verkligen älskar mig som jag är...

 

Ibland, och tyvärr just nu ganska ofta så kryper den där osäkra Monika fram som inte tror att någon och inte minst Björn kan tycka om mig som jag är... Men jag försöker mota bort känslorna men det är inte lätt när höstdeppigheten har krupit fram här...

 

Nu ska jag dock krypa ner i min tomma säng och drömma om min kärlek... På lördag får jag äntligen träffa honom igen, för då ska jag åka till honom och mysa i hans lägenhet... =)

 

Luv ya hun!!! ;-)

 

Puss puss och kram till mitt hjärta och ni som läser oxå... =D

Ovido - Quiz & Flashcards