Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Monika - 22 oktober 2009 22:45

... med Åsa och Jeanette idag!!! =D

 

Började min dag med att sitta i Jeanettes frisörstol... Det var verkligen dags för klippning, senast var den 7 juli... =( Så idag blev det färgning, slingning och klippning... Så nu är jag fin i håret inför morgondagens dans till SCOTTS!!! ;-)

 

När Jeanette var klar så åt vi lunch ihop, idag blev det på PAUS... Jag åt porterstek och Jeanette åt fisk... Gottogt värre!!!

 

Sen ville inte Jeanette jobba mer och inga kunder hade hon heller så jag sa åt henne att följa med mig och Åsa ut till HC då det är dags för delinvigning av köpcentrat... SÅ vi tog spårvagnen hem hit, hämtade Åsa och åkte ut till Hageby... Tittade in en sväng på jobbet och sen gick vi runt i de nyöppnade butikerna och kollade lite... En god fika på Lindahls blev det... =)

 

Innan vi åkte hem så stannade jag till inne på jobbet igen och pratade lite om det nya schemat... Var måttligt arg när jag gick därifrån, jag som blev lovad i mars på personalmötet att jag skulle få vara ledig i jul för att familjen bor i småland, måste jobba... Förbannat oxå!!! Jag vill inte missa julen med min familj, och köra 25 mil på julaftonseftermiddag i vilket väder det nu kan vara...

 

Hmm får kolla med Giovanna om hon kanske kan jobba...

 

Hemma igen så har jag vilat en stund, foten värker som tusan och jag vill ju kunna dansa i morgon...

 

Haft messkontakt med älsklingen hela dagen och ikväll har vi pratat på FB-chatten... =) Älskar dig!!!

 

Har även pratat med Mattias på FB-chatten om i morgon... Förmodligen ska han oxå åka på Scotts... Bra, då har jag ju någon att dansa med... =)

 

Nu är det snart natten för mig!

 

Så natti natti och sov så gott...

 

Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards