Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

Ledig måndag...

Av Monika - 22 mars 2010 22:40

... och jag orkade verkligen inte stiga upp när klockan ringde vid 10...

 

Men å andra sidan så var jag ju uppe sent i natt och bloggade tillbaka lite här i januari och början av februari...

 

Fick världens sötaste mess av min älskling i morse!!!!   Älskar Dig så otroligt mycket Björn!!!!

 

Väl uppstigen idag så startade jag tvättmaskinen och satte mig en stund framför datorn... kollade av FB och lite mejl... konstigt att man inte får så mycket mejl längre... =(

 

Idag var det även dags för lite träning och sen akupunktur på Rehab Öst... Och för varje gång jag cyklar så kommer jag längre på samma tid... Så idag så hann jag cykla hela 11,5 km på 20 minuter... och det tycker jag känns bra!!! sen vart det lite redskapsträning oxå... men eftersom jag har så ont i min högra axel så tar jag det lite lugnt... =( Sen var det dags för nålar... hela 12 stycken fördelade på kroppen... innan har jag bara fått i huvudet (pga min huvudvärk) och vid armbågarna för ja jag vet inte riktigt... men idag satte hon 1 nål i varje ben och nålar i mina axlar... mest på högra sidan där jag har ont och där kopplade hon även på ström... så det kändes som små pulserande nyp genom nålarna... ganska skönt till hon kom in och vred på nålarna... då trodde jag att jag skulle DÖ!!! Shit vad ont det gjorde!!! =(

 

På vägen hem så stannade jag på Ica Strömmen och hämtade ett paket som kom... Det var 2 filmer, Michael Jacksons "This is it" och en livekonsert med min Favorit Jill Johnson... "Music Row"... =) Har ju sett den konserten med henne så det ska bli väldigt kul att uppleva den igen även om det är på film denna gången...

 

Hemma igen så har jag inte gjort överdrivet mycket... Varken orkar eller har lust... även om jag vet att det finns massor att göra... =( Kanske i morgon... kanske då orkar jag och har lust... Vi får se...

 

Finns ju annat som jag oxå skulle vilja orka med... som att ta  mig ner till stan och sola lite... kanske kan ljuset i ansiktet ge mig lite energi... Får se, i morgon kanske...

 

Nu är det natten här och dags att hitta kudden... Längtar så efter hjärtat och blir ledsen när jag tänker på att vi inte kan ses... =(

 

Natti natti där ute, dröm söta drömmar och sov så gott...

 

Kramisar från mig...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards