Direktlänk till inlägg 2 november 2010

Ett gott skratt förlänger livet...

Av Monika - 2 november 2010 22:45

... sägs det... =)

 

Och ikväll har jag fått flera så det måste ju betyda att jag får ett långt liv!!! =D

 

När jag kom upp till klubben så skulle det visst vara möte inför SM-tävlingen som klubben ska arrangera nästa år... och då fick jag träffa på lite folk från tidigare klasser... kul!! Och Micke!! Han sa att han hade börjat dansa lite smått igen... Kul!! Söta Ann gav mig världens bamsekram och nu är det dags att vi börjar "busa" igen för nu har jag varit borta för länge... ;-) Hann få en kram av Camilla oxå som var uppe för mötet!! Det var längesen vi sågs oxå nu... så tråkigt att man aldrig hinner ses...

 

Ikväll gjorde ju Micke comeback på våran buggkurs och jag kan verkligen inte vara allvarlig och seriös när jag dansar med honom... Vi har så himla kul ihop... och kan skoja om det mesta!!! Så ikväll när vi skulle göra en övning så kallade han mig för skåp... Hahaha... inte lätt att dansa med ett skåp... ;-) Fast å andra sidan så är ju han en lyktstolpe så det så... Fniss...

 

Sen vart det mååånga danser med Mattias ikväll oxå... =D Kul och han får mig ju oxå att skratta... Och det mår jag ju bra av!! =)

 

På fredag så ska hela gänget till Borgen på klubbkvällen, hoppas att de får roligt och att de dansar lite åt mig oxå!!! =)

 

Efter kursen så blev det ett långt samtal ute på parkeringen med Camilla...

 

Ja just det ja... var ju i Katrineholm på förmiddagen hos Bästa Therese... =) Idag visade vågen -0,7 kg och totalt är det nu -7,4 kg så gissa om jag är glad!!! =D Skönt att det äntligen händer något!! Från och med nästa vecka så är det vägning på måndagarna istället så det blir spännande att se hur det ska gå när jag ska till Småland i helgen... Fast kanske blir det lättare nu när syster min oxå kör Viktväktarna...

 

Har nu oxå fixat en överraskning till min sis!! ;-) Hoppas att hon blir glad!!

 

Nu ska jag efter en lång, varm och skön dusch slappa en stund i soffan med Reggae innan jag ska sova...

 

Hoppades att hjärtat skulle ringa ikväll men han har hämtat lillkillen idag så då är det full fart där hemma... och lillkillen brukar ju ha massor att berätta för pappa när han kommer hem... =) Så jag kan gissa att hjärtat somnade tidigt... Får hoppas att vi hörs i  morgon i stället... =)

 

Natti natti där ute, nu ropar kudden på mig...

 

Kramelikramisar från en glad men övertrött buggtjej =D

 
 
Esroth

Esroth

3 november 2010 14:40

Bra jobbat jue!

http://esroth.com

 
Ingen bild

Ann

3 november 2010 17:23

Det var verkligen roligt att ha dig tillbaka på buggen igen. Det blir så mycket roligare då när vi får "skratta av oss". Ses snart igen :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards