Direktlänk till inlägg 9 november 2010

Så oerhört trött just nu...

Av Monika - 9 november 2010 23:12

... så ikväll blir det inget långt inlägg här... Jisses att man bara kan vara så himla trött som jag är nu... =S

 

Hade svårt att somna i natt efter reprisen på Biggest Loser Sverige... det blåste galet mycket och när man bor på 7:e våningen så känns det som att man ska blåsa bort... så ida när jag hade en ledig dag så ställde jag ingen klocka utan bara sov tills jag vaknade... =) Skönt men ändå trött...

 

När jag drog upp rullgardinen så upptäckte jag att den var här nu... Snön alltså... =S det snöar som tusan och samtidigt som jag inte vill ha kylan och snön så är det väldigt mysigt när man kan tända ljus och mysa inomhus...

 

Något som jag oxå tycker är mysigt att gå och fika nånstans, njuta av en varm choklad och titta på folk... jag skulle kunna sitta i timmar och bara vara... gärn alite trevligt sällskap oxå... Allra helst skulle jag vilja mysa så där på ett fik med mitt hjärta... men han gillar inte det riktigt... =(

 

Min dag har varit väldigt lugn... inte orkat göra så värst mycket... mest bara varit, kört några tvättmaskiner men annars bara inväntat kvällens roliga buggkurser!!!  =D

 

Fixade lite mat och under tiden så sökte jag jobb på Netto som ska öppna på Stockholmsvägen... Inget jobb jag egentligen vill ha men just nu måste jag hitta ett jobb som gör att jag klarar mig ekonomiskt!!! Vet dock inte hur stora mina chanser är att jag skulle få det... =S

 

Sen ut i snön, bort till träningslokalen på Lindövägen... 2 kurser bugg som väntade och hur kul som helst!!! Jag och Ann kör ju båda klasserna, först 1 timme F3 och sen 1,5 timme Socialdans... Och på den sista så är ju Mattias och Micke med... och det är så kul att dansa med dom!!! Skrattar mycket och massor!!! =D Idag var Agneta borta och Ellinor hjälpte Ove... så då fick vi lite ny musik och en liten ny tur, enkel men ändå inte... =) Så himla kul att få göra nåt man älskar och mår bra av... =D Synd bara att det nu endast är 2 gånger kvar... =(

 

Hemma igen så pratade jag lite med min älskling!! Åh vad jag önskar att han var här eller att man kunde få komma hem till honom varje dag... Önskar, drömmer och längtar till den dagen det skulle kunna bli verklighet... Men jag får nog  bara fortsätta drömma... =(

 

Nu är det Natti natti här från mig... Sova en stund sen jobba en mindre stund och sen promenera... Hoppas att vädret är okej i morgon!!!

 

Mitt mål denna veckan är ju att komma över minst 10 000 steg varje dag på min stegräknare!!! och än så länge går det bra!!! =D

 

Nu ska jag drömma om min prins <3 och hoppas att vi ses i drömmarnas land...

 

Godnatt därute, hoppas att ni har haft en bra dag och att ni får en ännu bättre morgondag!!

 

Kramelikramisar från buggtjejen Monika =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards