Direktlänk till inlägg 12 november 2010

Fredagsmys...

Av Monika - 12 november 2010 23:45

... är inte för mig idag... och inte lördagsmys heller... =(

 

Har jobbat hela kvällen, så just nu sitter jag och kollar in Idol som jag spelade in... hann dock se utröstningen när jag kom hem och jag gillade inte att Elin åkte ut!! =( Tycker att Linnea kunde fått åka hem... gillar inte henne... =S Men men, vad ska jag göra åt det... Ringer ju inte och röstar då jag tycker att det är onödiga pengar...

 

Min morgon var seg, det tog "bara" 1 timme och 45 minuter innan jag kom upp ur sängen... så det vart inte så värst mycket gjort innan jobbet idag!!! Fan till att vara trött!!! Hatar det här nu!!!

 

Jag vill göra så mycket men det går ju inte... Jag vill inte sitta själv på kvällarna, jag vill inte vara så ensam... Jag skulle utöver min älskade bugg... (vilket jag inte kan dansa så mycket som jag ändå vill) vilja testa på Zumba, eftersom det är en dansform, vill även testa Afrikansk Powerdance och jag skulle så gärna vilja både spinna och simma igen... Men för det behövs det pengar och det har jag inga... jag skulle oxå vilja sitta med goda vänner på nåt fik i timmar, prata skit, skratta och umgås och må bra!! Men jag har inte så många vänner för det och dessutom så kostar det ju att fika oxå...

 

FAN ge mig ett nytt liv!!!  och det är nu man får höra att man bara kan göra det bättre själv... och ja visst så kanske det är... men hur jag än försöker så är ändan bak... och inget går min väg...

 

Jag vet vad jag vill, men för det så är det inte bara jag som är inblandad... och som jag skrivit innan... jag får drömma en stund till...

 

Nu är det snart sängen som gäller, jobbar kvällen i morgon oxå... Titta gärna in och säg hej om ni har vägarna förbi!!

 

Ska spela in Dansbandskampen så får jag titta på det när jag kommer hem... det blir det lilla lördagsmys jag har denna helgen...

 

Och nästa inlägg hoppas jag blir gladare och positivare än detta!! Ursäkta och förlåt!!! Men ibland så orkar man inte le hela tiden...

 

Hoppas att mina Prinsessor i Småland har haft en kul fredagkväll med DISCO!!! =D Kommer så väl ihåg den tiden man själv gick på skoldisco... Hur kul man hade det då!!!

 

Godnatt och sov så gott!!!

 

Hoppas att lördagen bjuder er på en toppendag!!

 

Kramis från mig

 

<3<3<3 Älskar så det gör ont!!! <3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards