Direktlänk till inlägg 13 november 2010

CC&Lee är ju bara så mina favoriter...

Av Monika - 13 november 2010 23:50

... denna hösten... =D Har ju gillat dom sen de var med första gången och deras version av "Leende guldbruna ögon"...

 

Nu har de ju inte haft någon värst bra tur med låtarna de föregående helgerna MEN IKVÄLL!!! Tjoho vad bra de var!!!! =D =D =D  "Vem e de du vill ha" =D =D =D Åhhh vad jag önskar att jag nu hade varit där ikväll och fått dansa till detta!!!  Andra favoriter är ju Elisas och Donnez...

 

Blir så himla danssugen när jag hör musiken!!! Vill bara dansa och dansa och dansa lite till... =D I morgon lutar det starkt åt Friträningen uppe på klubben efter jobbet... Hoppas att det är någon där som vill dansa med mig i alla fall... =S

 

Trött i morse... som vanligt!! =( Men men upp och hoppa bara för att jobba 11-20.30 En hyfsat lugn lördag måste jag säga... Skönt det!! Hann med det mesta innan stängning och det var bra för då blev det ju inte så sent innan jag kunde gå hem... =D

 

Hahaha, ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta!!! "Kunden kommer fram med 100-lapp i handen, en comvis säger han... Jaha säger jag, Comviq kompis eller Amigos?? Kunden: comvis!!  Jag igen: Vill du ha en Comviq Kompis 75 eller en Comviq Amigos 100??? Kunden: en comvis...  Jag igen: men vill du ha en Comviq Kompis för 75 kronor eller en Amigos för 100 kronor... Kunden: en comvis 75 kronor... Jag igen: ja då heter det COMVIQ KOMPIS!!!! Kunden: Jaha Comviq kompis... " Åhhhh undrar just när han kommet nästa gång om det är en comvis eller en Comviq Kompis han ska ha!!!???  Ge mig tålamod!!!

 

Väl hemma igen, av med jobbarkläder, på med myskläder... Trevligt samtal med älskling och mys med Reggae... =)

 

Längtar inte mindre idag efter hjärtat och hans minime!! Men snart får jag träffa dom igen!!!

 

På måndag är det dags igen... en tripp till Katrineholm och bästa Therese!! Hoppas verkligen att det blir minus på vågen då för min del!!! Har lyckats med mitt mål på över 10 000 steg på stegräknaren verje dag denna veckan och det känns bra!!! =D Maten har oxå gått hyfsat bra, lite värre med godiset... =( Men inte så mycket som innan så det är väl bra!! Önskar bara att jag kunde bli som min syster som inte alls är godissugen och är duktig med maten!!! Heja MIA!!!

 

Innan jag åkte hem i söndags så sa min syster att jag skulle skicka ner en önskelista med vad jag önskar mig i födelsedagspresent... Hmmm vad önskar jag mig då??!! Ja vem vet... Nåt ska jag nog komma på... ;-) Om det så bara blir en busig önskelista... ;-) Fniss..

 

Nu lite mys till med min vackra kisse sen ropar nog kudden på mig!! Ganska högt skulle jag tro oxå...

 

Godnatt där ute, sov gott och dröm söta drömmar...

 

"Vem e de du vill ha, e de du o jag.... nananana lalalala... " ;-)

 

Blir nog några buggsteg på väg in till sängen skulle jag våga gissa... =D

 

Kramelikramisar från buggtjejen!!!

 

<3<3<3 Love You!!! <3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards