Direktlänk till inlägg 14 november 2010

Sen söndagkväll i soffan...

Av Monika - 14 november 2010 23:48

... ljusen är tända och jag myser med Reggae jämte mig här... Men några saknas... =(

 

Trött som bara den i morse då hjärtat skickade en så bra låt till mig så jag var ju bara tvungen att lyssna några gånger... och redan när jag såg artistens namn så visste jag ju vad det var... men hjärtat skrev "Lite Jill Johnson i det här??! Tror nog att du gillar det!!" och så rätt han har/hade!!! =D

 

"I don´t want a lover" med Texas!!! Shittes pommes frittes alltså!! Hur bra som helst ju och efter bara några toner i låten så gick jag bort till mitt cd-skåp och mycket riktigt så fanns det ju en skiva med Texas där!!! =D Visste ju att det var så himla bekant!!! Lyssnade massor på dom för massor av år sedan och nu har jag helt plötsligt lite ny bilmusik igen... eller kanske ska kalla det nygammal... ;-) Så jag ringde upp hjärtat mitt i natten och så pratade vi en stund <3<3<3

 

Så när klockan ringde i morse så var jag inte så tuff precis... mest rullade ur sängen och in till duschen för att vakna till liv... sen jobba 9.20-15.30 ungefär... och på jobbet var det väl mest som vanligt!! =( Längtade tills det var dags att gå hem för att jag hade ju bestämt mig för att åka upp på kvällens friträning på NOSD... Men icke sa nicke då!!! De två sista timmarna så började det bränna i min högra axel och runt hela skulderbladet på höger sida så nu är inflammationen tillbaka... =( Jippie!!?? ELLER NOT!!!!

 

Bort till Willys för att handla lite potatis och sen hem för att fixa mat... hade ju redan lövbiffsröran klar så det var bara att fixa potatisen sen var middagen klar... =D Passade på att diska upp oxå, fast det gjorde ont i arm och axel, så nu har jag helt plötsligt en diskbänk igen... ;-)

 

När middagen var uppäten så tassade jag runt här i lägenheten och bytte ut alla mina värmeljus för att tända dom lite senare på kvällen och sen spolade jag upp ett varmt bubbelbad och kröp ner med Söndagsbilagorna i högsta hugg... SKÖNT!!! =D minst 1 timme bad blev det och efter det så har jag nu bara myst här med tända ljus, vissa med någon härlig doft som jag har fått av min syster... Typ Äppelträdgård tror jag att denna doften hette... =D

 

Tittat på "Ensam mamma söker" och sen började jag titta på "Beck - Advokaten" men jag har redan sett den så jag tappade lusten... mest inte tittat på nåt, bara haft Tv:n på och njutit av mys med världens sötaste kisse!! =D om 2 veckor är han 12,5 år gammal!!! Nu ska jag ta en match i Betapet och sen krypa ner och sova för i morgon är det dags för Katrineholm, vägning och Världens Bästa Therese!!! =D

 

Natti natti där ute, sov gott och dröm söta drömmar... ha en skön början på den nya veckan!!!

 

Kramisar kramisar!!! Tjingeling!!

 

<3<3<3 Love Always!! <3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards