Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Monika - 1 februari 2010 20:30

... har det varit idag... =)

 

Skulle varit ledig idag och fixat lite här hemma... men jag fick hoppa in och jobba extra några timmar mitt på dagen... Kunde kanske jobbat till stängning, men jag ville hem igen...

 

För jag hade äntligen tagit beslutet att koka storkok på mina grytbitar som legat så länge i frysen... Så idag, sent omsider så har jag varit duktig och kokat 5 portioner med Viktväktarkalops!!! =)

 

Mmmm så himla gott och så himla enkelt att göra!!! Bara att lägga llt i grytan och låta det koka... ju längre desto godare... MUMSIGT!!!

 

Och att till det servera med mammas heminlagda rödbetor, säkert från recept från mormor och ännu längre bakåt... Jisses så gott...

 

Så nu ska jag provsmaka lite och sen sjunka ihop här i soffan och titta lite på tv!!!

 

Hoppas att ni har det bra där ute så här den första dagen i februari!!

 

Tingeling, tjingeling!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards