Direktlänk till inlägg 19 maj 2008

Vårruset....

Av Monika - 19 maj 2008 10:35

... ikväll.... =)


Men det var ingen bra dag på jobbet, fick gå ut i receptionen och hjälpa till och fick därför vänta med min lunch i 1 timme och 45 minuter... =( Då var jag inte glad... Men det var tur att personalen i caféet är så vänliga så jag fick köpa några pannkakor trots att jag var sen...


Pratade med Jeanette en stund, hon har fått några starka värktabletter och känner sig helt konstig så jag lovade att ringa henne när jag kom hem från jobbet för att kolla så att hon var vaken... Hon hade fått riktiga Tralala-tabletter...


Sen fick jag byta några ord med sötisen oxå... Saknar och längtar...


När jag kom hem från jobbet så vilade jag en stund och laddade upp inför kvällens Vårrus... Packade iordning min lilla ryggsäck och cyklade ner till Sandra.... Sen gick vi och mötte upp Sandras mamma, lillasyster och moster... Det var vi som skulle ta oss runt... Som tur var så sprack det upp på himlen och solen kom fram... fast det blev bra kallt på kvällen... Så det var tur att jag hade packat ner vantarna till jag skulle cykla hem...

Det var  så mycket folk, bara tjejer... Så gick då starten, de som sprang först, sen joggare och sist de som skulle gå.... men vi fuskade lite och vi var inte de enda som fuskade... =) Sandra och hennes syster sprang på 37 minuter och jag och Sandras mamma och moster gick, så det tog oss 55 minuter att gå 5 km, hade hoppats på lite fortare men det var så trångt och man kom ingenstans.... Sen dukade vi upp våran egen medtagna picknick, det var kyckling, tonfisk, sallad och grönsaker och bröd... det var så gott!!! =) sen träffade vi på Jessica från receptionen oxå, hon hade sprungit... Duktig hon är!!!


Sen skulle jag cykla hem, brrrrr vad det var kallt... Så hem och ner i ett varmt och skönt bad... sen pratade jag med sötisen....


I morgon kväll så får jag träffa honom igen;-) MMM mysigt...


God natt, sov gott och en trevlig resa till drömmarnas land....


Puss, kram och PIS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards