Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Monika - 13 maj 2008 12:49

... och gissa vad, jag är fortfarande trött, men lycklig.... ;-) Fick sova några mer timmar inatt men det hjälper ju inte... Längtar efter sötisen och önskar att han sov jämte mig inatt....


Idag var det möte på jobbet, värdegrund kallades det visst... Så då försvann snabbt lite mer än halva dagen... =) men gissa om jag var trött och hade svårt att hålla mig vaken... Sen skulle jag ut och jobba men det vart inte mycket gjort;-) var ju tvungen att prata lite med min namne arbetskamrat...;-) sen messade ju sötisen en massa oxå...;-) fniss vad han är tokig...


Var hemma en sväng efter jobbet, hann färga till håret lite sen skulle jag åka till Cissi och gå ut och promenera med henne och barnen... Bra träning att knuffa en barnvagn=), Emilia fick gunga lite vid en lekplats och lilla Meja hon sov så skönt... Ljuvligt väder att promenera i oxå.... Sen laddade vi inför vägningen i morgon... Hoppas att det blir minus på vågen...


När jag var på väg hem från Cissi så svängde jag in på sötisens jobb och överraskade  honom... Han vart lagom snopen att jag stod där i kassan... =) Fniss.. Han var så söt i sin supersnygga skjorta... hihihi...


Sen åkte jag hem och lagade mat, tvättade och började plocka i lägenheten.. Usch, nu jobbar jag så mycket att jag inte hinner med hemma... och det är inte bra... Reggae den stackaren är ju så ensam och när jag kommer hem så vill han kela, men jag är bara så trött... och jag får så dåligt samvete...=( Stackars Reggae


Pratade en sväng med Sandra oxå, hon hade fått jobba över idag... det var så mycket folk.... Stackarn... Vi började lite smått planera inför måndag och Vårruset... det ska bli kul att gå med Sandra och hennes mamma, moster och syster... Sen blir det lite picknick i det gröna...


Pratade en sväng med Åsa oxå, vi ska ju till hennes söta lilla farmor på lördag för hon fyller ju 86 år... Hon vet inte att jag ska följa med så det blir en liten överraskning... Hihihi... Det ska bli så skönt att komma ut till landet och vattnet... hoppas bara att solen skiner så att vi kan vara ute hela dagen...


Sen pratade jag förstås med sötisen på kvällen när han hade kommit hem från jobbet...;-) Vi ska träffas i morgon, han ska komma hem till mig och hälsa på... Lite nervöst är det...;-) men det ska nog gå bra, jag börjar tycka om honom rejält nu... men det får inte gå för fort så att det blir som med Honom... Men det tror jag inte för sötisen säger att han tycker om mig oxå...;-)


Nu ska jag sova, god natt, sov gott och trevlig resa till drömmarnas land...


Puss, kram och PIS....

Sötisen ringde på kvällen


Ovido - Quiz & Flashcards