Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Monika - 5 maj 2008 20:16

... är de värsta dagarna som finns på mitt jobb nr 1... det är rött och gult om vartannat i kön... men man kan ju inte ta mer än ett samtal i taget...


Jag var så trött när jag vaknade idag och undrade hur jag skulle orka med hela denna veckan... Jag har inte på lääänge varit så fullbokad en hel vecka som jag är nu... det är jobb, besök hos Sandras moster, naprapat, lämna in bilen, vägning, fika, motivationskurs och självförsvarskurs... sen ska jag åka hem på konfirmation i Småland... Puh.. undra hur jag ska orka...=(


Men jag piggades upp på eftermiddagen när jag satt på jobbet, det kom ett meddelande på Facebooken från sötisen...=) Jag blev så glad och nervös samtidigt... jag fick hans mobilnummer... hmmm skulle jag våga messa honom...

Ringde Åsa för lite stöd och hon sa att jag skulle skicka iväg ett mess.. Så efter tre timmar så vågade jag göra det... och fick svar tillbaka.. ;-) nu börjar det pirrar lite i magtrakten...

Han skriver att han tycker om tjejer med hjärna och hjärta... så jag talade om för honom att jag har ett stort hjärta, men bara för dom som förtjänar det... och att jag inte är så dum heller;-) fniss..


När jag kom hem från jobbet så åkte jag ut till Hageby och handlade kattmat till Reggae, ska testa en ny sort eftersom han kräks så mycket... det är ju synd om mitt lilla hjärta när han inte mår så bra... blir ju orolig...


Sen vart det en tur till Jeanette och lite skitprat... berättade om sötisen, hon bara skrattar åt mig... fniss... och då fick jag ett nytt mess av honom där han skriver att han gärna vill träffa mig.. nu är jag NERVÖS... sen börjar tankarna att vandra... är ju rädd för att det ska bli fel som med honom... orkar ju inte det en gång till...=(


När jag kom hem från Jeanette så messade jag sötisen och fick svar igen...;-) fniss... sen bytte vi några ord via en chatt på Facebooken men bestämde att vi skulle prata via msn... =)


Berättar i morgon hur det gick... ;-) om det blev katastrof eller ej...


Nu ska jag krypa ner i min sköna säng och sova...


Godnatt världen och sötis, sov gott och trevlig resa till drömmarnas land...


Puss, kram och PIS

Ovido - Quiz & Flashcards