Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Monika - 7 maj 2008 09:43

... det blev idag... ;-) Solen skiner, det är varmt och jag mår så bra!!!


Jag är såååå trött, har bara sovit i tre timmar inatt... Sötisen vågade ringa, jag blev så nervös när det började ringa i mobilen men jag svarade och där var han.. Mmm... Då var klockan strax innan 23 på kvällen... när vi la på luren efter mycket om och men så var klockan efter 03.30 på morgonen.. Över fyra och en halv timme med bara massa prat och skratt...=) Jag har nog inte skrattat så mycket på länge... Han kommer jag nog att falla för, bäst att jag passar mig så att det inte går för fort bara... Vet inte vad det är som har gjort att jag fastnat för honom men det finns nåt.... ;-)


Jag har gått med ett stort leende på läpparna hela dagen... ;-)


Så var det då dags att åka till Linköping på schemamöte... Puh... inte riktigt upplagd för det när man inte har sovit så mycket... ;-) Men det fick ju bara gå... Så idag har jag åkt "målad" tjänstebil för första gången i mitt liv... Blev som ett barn och ville testa och trycka på alla knappar som fanns, men det var det ju inte värt att göra... Mötet gick bra om än lite små justeringar och mycket jobb i sommar...=(  Vid lunchen så messade jag sötisen.... Var bara tvungen;-) Då skrev han att han höll på att messa mig när mitt mess kom... Konstigt... När vi sen kom tillbaka till mötet så fick halva gruppen vara "lediga" i en timme så då passade jag på att ringa honom och prata lite... Saknade ju hans röst... :-) och han hade inget emot att jag ringde.. Fniss...


Satt ute i solen och bara njöt, hann träffa Sandra, Kristina och Lena en sväng innan det var dags att gå in på mötet igen...


När jag kom hem till stan igen så var det bara att sätta sig i bilen och åka till Sandras moster... =) Idag var det dags att spå sig... Fniss... Konstigt att första kortet hon fick upp var en kille som kommer med mycket känslor... Vi satt och pratade i två timmar, mycket fick man veta och många tankar som snurrar... Men jag får se vad som händer i mitt liv... ;-)

När jag åkte tillbaka till stan så hade jag bestämt mig för att jag ville träffa sötisen så jag ringde till honom och frågade vad han gjorde... sen sa jag att jag ville träfa honom och vi bestämde att vi skulle träffas på Kungsgatan vid 20 tiden.. NU blev jag så nervös.... Stod och väntade och såg när han kom.. och då blev jag ännu mer nervös.. Fniss...  Sen blev det en lång promenad runt strömmen och sen blev det till Världens Bar och så satt vi där och pratade... Mmm vilken mysig kille... Sen var det dags att åka hem men det tog en och en halv timme att säga hejdå... ;-) Hade ju turen att få smaka på hans pussar och jag kan bara säga att de gav mersmak... MUMS!!!


När jag väl kom hem och kröp ner i sängen så var jag bara tvungen att ringa och prata med honom igen och då var det återigen svårt att säga hejdå... ;-) men jag var ju tvungen att sova... Så jag släckte lampan vi 2-tiden på natten och somnade som en stock med förmodligen väldigt behagliga drömmar...


Saknar sötisen redan...


Puss, kram och PIS till hela soliga världen... ;-) 

Ovido - Quiz & Flashcards