Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Monika - 12 maj 2008 21:41

... och jag är sååå trött... men lycklig...;-)


Jag är hemma igen i stan efter helgens besök i småland... En helg fylld av allt möjligt... Men jag gjorde som jag skrev igår, jag verkligen både städade och tvättade bilen... BRA JOBBAT!!! Jag verkligen tycker att det är världens tråkigaste sysselsättning... =( Men nu är det gjort..


Efter att jag hade slitit klart med bilen så gick jag in till min syster och tjejerna och fick smaka på säsongens första rabarberpaj... MUMS vad gott... =)


Sen var det dags för mig att göra mig iordning och börja köra hemåt... 25 mil ensam i bil när man är så trött...det blev hög musik, mycket sång och nerrullat fönster för att hålla mig vaken... Men det gick ju det oxå, rullade in i Stan strax efter 23 och åkte då direkt till sötisen som har väntat på mig och att jag skulle komma hem igen...


Mmmm sen fick jag mysa... tanken var att jag bara skulle upp och hälsa på  honom en stund innan jag åkte hem till Reggae som har varit hemma i lägenheten... men jag kom visst inte iväg förrens vid efter 11 på förmiddagen idag;-) Jag mår bara så bra att få vara i närheten av sötisen och då är det ju faktiskt inte så många dagar sen jag pratade med honom och sedan träffade honom för första gången... ;-) Han visade mig lite foton och några filmer från några fester, galet kul... skrattade så att jag nästan kiknade... Fniss... Vi skulle visst titta på ishockeyn i natt men det blev inte riktigt så, fast jag vet i alla fall att  Sverige vann matchen...


Åsa ringde och "efterlyste" mig när hon såg att bilen inte var hemma i morse, men hon hade sina aningar om var jag var...;-)

Hon följde med mig och handlade när jag kom hem och hon köpte en så söt tunika/klänning som gick i turkost... Nu är hon sommarfin...


När jag kom hem så var det bara att hoppa in och ut ur duschen, slänga i sig en macka och ge sig iväg till jobbet... =( Hade hellre legat och myst med sötisen...

Idag skulle jag täcka upp lite i receptionen på kvällen, en hel del folk och mycket barn var inget jag var speciellt sugen på när jag är så trött... men det gick ju det oxå... Sen var det bara att gå tillbaka in till mitt lilla skrivbord och koppla in mig på telefonslingan... Men jag ar hunnit byta några ord med min kära vän Lena hemma från småland idag i alla fall...=)

Hon var lite nyfiken på sötisen... fniss..


Sötisen fick hoppa in och jobba lite extra ikväll så han fick inte heller vila idag, men han har i alla fall hunnit både ringa och messa... ;-)


Nu ska jag strax gå hem från jobbet... ÄNTLIGEN!!!

Och då ska jag ringa till sötisen;-) Hihihi...


God natt hela världen, sov gott och ha en underbart trevlig resa till drömmarnas land...


Puss, kram och PIS...

Ovido - Quiz & Flashcards