Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Monika - 6 maj 2008 21:04

... är det idag...

Lovade ju att berätta om msn:en med sötisen igår... kan bara säga att jag ler och ler... ;-) vi pratade ända fram till klockan 3 i natt... han verkar vara så mysig... och om jag har fått rätt intryck så verkar jag vara  väldigt intressant för honom... och det gillar man ju..  och att det är en viss åldersskillnad spelar ingen roll... vilket låter oxå låter skönt... =)


Idag har vi då messat till varandra hela dagen, jag går och tittar på mobilen hela tiden så att jag inte ska missa ett mess så han får vänta länge på ett svar... Jag säger bara att jag tänker på honom hela tiden och bara ler och ler... ;-) det pirrar och kittlar så skönt i magen, men samtidigt så är jag nervös... tänk om... vill ju inte bli besviken en gång till... men han verkar ju vara ganska seriös och han vill träffa mig NU... men som mitt schema ser ut just nu så är det så svårt att få ihop det, men den som väntar på något gott...;-)


Idag har jag varit på viktis och vägt mig, hoppade ju över vägningen förra veckan... trots allt slarv så var det minus 1 kg på vågen idag, gissa om jag blev GLAD... Tjoho...  Sen hade jag med mig en tjejkompis, Cissi så nu har jag en peppkompis till tusen.... och hennes lilla nyfödda dotter Meja... Såååå Sööööt... MMM vill oxå ha...  Jag fick hålla henne och det är ju så mysigt med barn... =)

Efter vägningen så mötte vi upp Åsa och gick till Sockerbagaren och fikade.... Jag åt en macka.. ingen kaka... Bra va?! sen var det dags att gå till jobbet... =( ingen lust och jätteont i huvudet...


ikväll har jag pratat med Sandra... var ju tvungen att berätta lite om sötisen... ;-)...

Och så har jag pratat med min kära syster en stund.... Längtar hem nu, men det är ju inte så många dagar kvar...


Sen har jag spanat in sötisens foto på Facebooken och bara suttit här med ett leende på läpparna... Fniss...


Nu ska jag gå hem och krypa ner i sängen (jag har suttit på jobbet och bloggat ikväll)... kanske ringer sötisen om han vågar, jag vågar inte...;-)


I morgon är det schemamöte i Linköping hela dagen... det kommer att bli tufft då det fattas mycket tider och folk som inte kan täcka upp.. hoppas att jag inte behöver flytta så många tider bara... Hoppas att jag hinner säga hej till Sandra och Kristina i receptionen oxå...


Godnatt världen och söt, sov gott och en trevlig resa till drömmarnas land...


Puss, kram och PIS


Jag vet vem jag ska drömma om inatt... ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards