Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

Åhhhhh glömde ju...

Av Monika - 28 februari 2012 23:55

... att skriva:


GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN alla ni som heter Maria där ute!!  


Främst min älskade Littlesis och hennes stora Fis!! ;-) För så heter de i första och i andra namn...


Sen grattis till alla vänner, bekanta och även ni som jag inte känner!!


28 februari brukar vara månadens sista dag, men i morgon är det den 29 februari och Skottdagen!! =)

 
 
misaa

misaa

29 februari 2012 05:50

Tack för namnsdagsgrattiset. Innehar detta som mitt första namn (det bara står först i ordningen), men de på folkbokföringen envisas med att det är mitt tilltalsnamn. Haha. En onödig parantes så här innan 06.00 på skottdagen. x) Min kära farbror fyller år idag. Han blir stora pojken. Hela 16 år om man räknar "rätt". *Skratt* Jobbigt att vara född på skottdagen och bara få fylla vart fjärde år. Najdå.. Egentligen så blir han 64 om jag räknatnrätt. Men när grattar man någon som saknar födelsedatum de år skottdagen uteblir? Tänkenöt det där. Godmorgon föresten min pärla. <3
Kramar och pussar från mig

http://misaa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards