Alla inlägg den 26 november 2009

Av Monika - 26 november 2009 14:30

... för i morgon är det min födelsedag... strax innan klockan 23 på kvällen kom jag till världen för 36 år sen...

 

Usch vad tiden går, jag som bara känner mig som 27... ;-) (schjuschju) Fniss... Uttala det om ni kan... Hihihi... Fast min älskling säger att det betyder 77... =( och så gammal är jag ju inte... eller???!!!

 

Nu ska jag snart åka och jobba lite och ikväll när jag kommer hem så har min älskling anlänt!! För i morgon har jag tagit semester och då ska vi fara ner till min familj i Småland... =D ska bli så skönt att komma hem lite och älsklingen ska följa med ner för första gången och träffa min familj...

 

Han är nervös säger han men jag säger att det är inge problem, min familj är ju inget farlig... ;-) bara pratglad!!! Hihihi...

 

Återkommer med hur helgen var, vet så här på förhand att den som vanligt är fullsmockad med besök och främmat och kalas... Ungefär som vanligt när man är hemma... =D

 

Tjingeling så här i adventstider som det nu blir.....

Ovido - Quiz & Flashcards