Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

Tänk vad en ledig torsdag kan gå fort....

Av Monika - 18 februari 2010 23:18

... inte fick jag sova ut, upp tidigt för ett besök på viktis... Dock inget kul besök... Inget minus på vågen här inte... =( Suck, när ska jag skärpa mig med allt då???!!!

 

Efter vägningen så vart det att åka ut till Hageby Vårdcentral och Rehab Öst där mitt första träningspass stod på schemat... och akupunktur såklart... har fått ett träningschema som jag ska följa, först uppvärmning på cykel och det resultatet kan ni ju se i inlägget innan... =D sen blev det in till redskapshallen för att köra de 5 olika övningarna 2 gånger 15 repetioner... Vissa övningar gjorde jag dock mer, känner ju min kropp ganska bra så jag vet vad jag kan klara av...

 

Som jag skrev igår så var jag ju inte ett dugg sugen på det, men idag när allt var klart och jag låg med nålar i hela huvudet så kände jag mitt faktiskt ganska nöjd... Nästa pass är på måndag, kanske kan bli kul då... Vi får se...

 

Efter träning så for jag ut till Maxihuset, men först ett besök på Media Markt för att kolla efter en skrivare... Men näe, det fick bli den jag har hittat inne på Ica Maxi... Så nu är jag ägare till en skrivare med flera funktioner som skanner, kopiator och fotoskrivare... sen blev det lite mat inhandlad oxå förstås när jag ändå var där...

 

Sen vart det att åka hem, konka upp allt till lägenheten... Blir såååå trött på all snö som är bara för det är så svårt att gå från bilen och upp till huset... =( men efter lite om och men så var jag i alla fall hemma igen... Pust!!! bara för att komma på att jag glömt att handla toapapper, som ändå är ganska nödvändigt och viktigt... ;-) Jajaja, nästa gång kanske man kommer ihåg det...

 

Tvättmaskinen hade hunnit bli klar oxå så då var det bara att byta och köra nästa.... Tråkigt det är att tvätta då!!!

 

Har även pratat med B-M på Graflunds och ska i morgon gå och kolla på en lägenhet innan jag börjar jobba... Vill inte flytta men måste ju det, har inte råd att bo kvar här längre... =( Så i morgon ska jag kolla på en 2:a med uteplats, frågan är bara om jag har råd att ta den... =S

 

Sen ringde min älskling, hemkommen från en begravning... mina tankar har varit hos honom idag...

 

Åhhh vad jag saknar honom... Önskar att han var här hos mig nu!!!! Han får verkligen mig att le, känner mig trygg med honom.... Min Björn!!! <3

 

Och ikväll var det dags för först Årsmöte och sen Medlemsmöte på NOSD... inte mycket folk som dök upp... ca 40 stycken av 360 medlemmar... Smörgåstårta bjöds det på, kanske inte den godaste jag ätit... för mycket majonnäs och lax (som jag inte tycker om) mellan... men lite gick det ner i alla fall...

 

Nu sitter jag uppkrupen i soffan, tittar lite på tv och längtar efter min älskling!!! Ska snart sova och drömma om honom... ;-)

 

Puss på dig hjärtat!!! ;-)

 

Så natti natti till er alla där ute, hoppas att ni får en bra fredag och en trevlig helg... själv ska jag jobba!! =(

 

Tjingeling och Puss och Kram till er från den dansanta Monikan som jag känner mig som... =D

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards