Alla inlägg den 22 april 2008

Av Monika - 22 april 2008 23:06

... hade tänkt sätta mig och skriva om min dag men när jag loggade in här så hade jag fått en kommentar av en vän till mig som jag inte förstår alls... och nu är klockan så mycket att jag inte kan ringa och fråga vad hon menar... det blir det första jag gör i morgon när jag kommer till jobbet!!


Men här är min dag:


Idag var det dags för jobb nr 1 igen och jag träffade Jessica...=) hon har ju en kompis som är singel och jag lite nyfiken på honom... fniss... berättade för henne att jag oxå har börjat blogga...

Jag fick sitta vid mitt skrivbord idag och det var skönt, har även fått ny dator och skärmar... ja jag har ju två skärmar, ett måste i jobbet... sen har jag börjat planera mitt schema över sommaren, inte lätt att lägga ett schema från 19/5 till 29/8... som om jag vet hur jag vill jobba i sommar eller vad man ska hitta på... och bara speciella tider, får inte bestämma dom själv... hmm svårt...


Sen var det dags att gå till viktis och väga sig... inget bra alls=( plus på vågen men så är det när man inte kan sova och är lite deppig... varför måste jag tröstäta när jag är nere?? Nu måste det bli nya tag...


Ja sen tog jag ju en tur med racerpolon igen, var ute på lite äventyr... det är ju alltid kul att köra nya vägar...


Längtar till i morgon, då är det myskväll med Sandra och Kristina... Vi ska mysa med lite god mat och film... vad det blir för något får vi se... en bra och romantisk film får jag hoppas... ;-) det är alltid lika kul att hitta på något med tjejerna... synd att vi inte kan jobba i samma stad...


Nu är det dags för sängen, hoppas att jag kan sova i natt... somnade inte förrens klockan var mellan 1 och halv 2 natten som var och sen väckte Reggae mig redan halv 5, klockan ringde vid 6 så nu har jag även idag haft en skön huvudvärk...=(


Tänker fortfarande på honom och saknar honom... Varför kan jag inte sluta med det???!!!


God natt, sov gott och trevlig resa till drömmarnas land...


Puss, kram och PIS

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards