Alla inlägg den 27 april 2008

Av Monika - 27 april 2008 20:44

... och  jag sitter och fnissar i soffan...;-) I dag är det inte mindre än tre killar som flörtar med mig på Facebook... hihihi... det är ganska kul... Har blivit inbjuden till två av dem, men inte vågar jag det... Hahaha... den ena kille är en tatuerare som tycker att jag ska åka till honom och tatuera mig... fniss... =)


Har ju jobbat hela dagen på jobb nr 1 men det har gått bra, har haft två jobbarkompisar där idag så att man slipper sitta själv...


Har pratat med Jeanette 2 gånger idag, det är skönt för då får jag skratta mycket... Jag ska till henne på tisdag så hon får lära sig lite dator... Skaffa henne en sida på Facebook och en mailadress... Så får vi se om hon klarar av det;-) fniss hihihi... och bara prata skit... vi behöver gå ut och parta loss lite och bli omsvärmade av killar... hela kvällen... ;-) och några Sambucca/Baileys i benen så att vi dansar ännu bättre än vad vi redan gör... ;-) (Swedish girls dance soooo goooood, som våra amerikanska killar  från The Big Apple på besök på Bomull sa till oss... Hahaha)


När jag kom hem från jobbet så tog jag racerpolon på en liten tur igen så att den startar i morgon när jag ska lämna in den för en felsökning... Hoppas att det inte blir så dyrt bara... =(


Ikväll ska jag försöka somna tidigt så att jag orkar jobba i morgon... På tisdag är jag helledig, det ska bli så skönt, hoppas att jag orkar promenerar runt Åbackarna då... måste verkligen ta itu med motionen och maten igen.... det har blivit alldeles för mycket godis och skräpmat nu, men så är det när jag är nere...


Sitter och diggar lite Jill Johnson nu, var ju på hennes konsert den 29/2.... helt underbart suveränt bra... Skulle vilja åka och se henne i sommar oxå, men det går väl inte... tyvärr... Får lyssna på skivorna i stället... =)


Ikväll har Han faktiskt skrivit några ord på msn till mig... Halleluja... Saknar honom, men försöker glömma nu... Synd att han inte vet vilken kanontjej han går miste om...


Oj jag hade visst glömt en kille på  Facebook... han är så söt, nu flörtar han visst lite oxå... ;-) vilken lyckodag, 4 killar som flörtar... Lucky me...Han skickad en ros i "present"... fniss... jag som älskar rosor fast vilken tjej gör inte det...=)


Nu ska vi se om kudden inte ropar på mig lite...God natt Världen, sov gott och trevlig resa till drömmarnas land...


Puss, kram och PIS



Av Monika - 27 april 2008 07:48

... och jag sitter på jobb nr 1... är så trött, ingen morronmänniska... Fniss... som sagt är det jobb hela dagen idag oxå, fast det gör ju inget när det ändå är mulet och regn ute... men ändå typiskt för jag hade ju tänkt njuta av solen i eftermiddag när jag slutat då jag har jobbat kväll både fredag och lördag...


När jag gick till jobbet nu så var det två tjejer som satt ner på asfalten på trottoaren mitt emot mitt hus, de höll på att ta av sig sina stövlar och var kan man säga lite smått onyktra;-) diskuterade med varandra "men varför är du arg på mig, jag är ju inte arg på dig", värsta fyllediskussionen... hihihi.. det var ju skönt att det inte var jag...;-)


Men visst var Brolle Jr och hans kör helt suveräna igår på Körslaget!!! " I will do anything for love" och "Ring of fire" Jag bara är helt såld på honom... Han är ju så snygg, sjunger helt fantastiskt och vilken underbar dialekt han har.... MUMS... En sån karl skulle man ha ;-)


Nu är det dags att jobba.... men jag dyker nog in ikväll igen och skriver lite...


Ha en bra dag!!!


Puss, kram och PIS


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards