Direktlänk till inlägg 27 april 2008

Söndagkväll...

Av Monika - 27 april 2008 20:44

... och  jag sitter och fnissar i soffan...;-) I dag är det inte mindre än tre killar som flörtar med mig på Facebook... hihihi... det är ganska kul... Har blivit inbjuden till två av dem, men inte vågar jag det... Hahaha... den ena kille är en tatuerare som tycker att jag ska åka till honom och tatuera mig... fniss... =)


Har ju jobbat hela dagen på jobb nr 1 men det har gått bra, har haft två jobbarkompisar där idag så att man slipper sitta själv...


Har pratat med Jeanette 2 gånger idag, det är skönt för då får jag skratta mycket... Jag ska till henne på tisdag så hon får lära sig lite dator... Skaffa henne en sida på Facebook och en mailadress... Så får vi se om hon klarar av det;-) fniss hihihi... och bara prata skit... vi behöver gå ut och parta loss lite och bli omsvärmade av killar... hela kvällen... ;-) och några Sambucca/Baileys i benen så att vi dansar ännu bättre än vad vi redan gör... ;-) (Swedish girls dance soooo goooood, som våra amerikanska killar  från The Big Apple på besök på Bomull sa till oss... Hahaha)


När jag kom hem från jobbet så tog jag racerpolon på en liten tur igen så att den startar i morgon när jag ska lämna in den för en felsökning... Hoppas att det inte blir så dyrt bara... =(


Ikväll ska jag försöka somna tidigt så att jag orkar jobba i morgon... På tisdag är jag helledig, det ska bli så skönt, hoppas att jag orkar promenerar runt Åbackarna då... måste verkligen ta itu med motionen och maten igen.... det har blivit alldeles för mycket godis och skräpmat nu, men så är det när jag är nere...


Sitter och diggar lite Jill Johnson nu, var ju på hennes konsert den 29/2.... helt underbart suveränt bra... Skulle vilja åka och se henne i sommar oxå, men det går väl inte... tyvärr... Får lyssna på skivorna i stället... =)


Ikväll har Han faktiskt skrivit några ord på msn till mig... Halleluja... Saknar honom, men försöker glömma nu... Synd att han inte vet vilken kanontjej han går miste om...


Oj jag hade visst glömt en kille på  Facebook... han är så söt, nu flörtar han visst lite oxå... ;-) vilken lyckodag, 4 killar som flörtar... Lucky me...Han skickad en ros i "present"... fniss... jag som älskar rosor fast vilken tjej gör inte det...=)


Nu ska vi se om kudden inte ropar på mig lite...God natt Världen, sov gott och trevlig resa till drömmarnas land...


Puss, kram och PIS



 
 
Ingen bild

Jennie

28 april 2008 12:05

Hej Monica!
Va kul att läsa din blogg. Kanske ses vi när du kommer hem nästa gång.
kram Jennie

 
Ingen bild

jennie

28 april 2008 19:05

hej! detta blir ett andra försök till att få en kommentar till att fastna i din blogg!
verkligen kul läsning! fortsätt i samma stil. en fråga, vad är PIS?
kram jennie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards