Alla inlägg den 28 april 2008

Av Monika - 28 april 2008 22:48

... har ju jobbat hela helgen och såg fram emot att bara jobba mellan 10 och 16 idag, skulle ha fys efter det... Gissa om jag blev lite arg, ledsen och besviken när jag kom till jobbet strax innan 10... där låg det en lapp på mitt tangentbord att jag måste vara i receptionen hela dagen, skippa fysen och jobba övertid utöver fystiden... Morr... Nog för att jag trivs i receptionen och min jobbarkompisar därute men när man har jobbat fredag och lördag kväll och söndagmorgon då är man inte så jättesugen på övertid...=( dessutom så var det upp till 44 stycken i kö, och då är det kölappar jag pratar om, inte att det kan vara hela familjer med både två och tre barn... Men vi klarade av den dagen oxå... Imorgon är jag LEDIG!!!  Så underbart skönt... =)


Igår kväll  så kom min kära vän Åsa upp en trapp till mig och vi satt och pratade och skrattade i flera timmar... Massa gamla minnen... som när vi var på Borgen när Highlights spelade....=) vi var så onyktra och hade så fantastiskt kul... Andreas (sångare i bandet) kom ut och pratade med oss i pausen, jag dansade med en karl som bara skulle snurra mig... det behövde ju jag när jag var så på kanelen=) hihi.. Jimmy gick hem och jag, Åsa och Jonny drog till Harrys och drack ännu mer... Vilken kväll... Hur kul som helst...


Dock var jag helt död när klockan ringde i morse och jag skulle lämna in bilen...=( steg upp, klädde på mig och gick ner och körde runt bilen till verkstaden (den ligger rakt över gatan) sen gick jag upp och la mig och sov igen... så skönt... men sen var det dags att gå till jobbet...


Har sen gått med lite knip i magen om vad det är som är fel på bilen och gissa min förvåning när de ringer och säger att det har felsökt på hela bilen och kan inte hitta nåt fel... Varför är det då inget som laddar batteriet eller vad är det som drar ur batteriet... HMMM... Men förhoppningsvis så blir det ju inte så dyrt då... Återstår att se i morgon när jag ska hämta den, kunde ju inte det idag då jag var kvar på jobbet...


I kväll har jag "pratat" med en av mina flörtar från igår ;-) på msn... Lite roligt tokig kille... Sen fick jag ännu en "present" av den söte kille uppi från landet... Mums på honom...


Måste bara lyssna lite till på Brolle Jr innan jag går och lägger mig... Hans röst gör mig så mmmm....  


Nu ska jag krypa ner i sängen och gosa ihop mig med Reggae och kudden...


Godnatt, sov gott, dröm sött och trevlig resa till drömmarnas land....


Du finns ännu i mina tankar...


Puss, kram och PIS

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards