Direktlänk till inlägg 6 november 2009

Idag är det min älskade lillasysters födelsedag...

Av Monika - 6 november 2009 22:45

... och jag kan inte vara hemma hos henne och fira... =(

 

Jobbar hela helgen, inte speciellt kul... hade hellre varit hemma i Småland med nära och kära... Denna veckan har varit lite deppig för min del, så pass deppig att jag faktiskt inte har varit på mina bugglektioner... =( Hoppas att det vänder snart...

 

Igår skickade jag ner ett litet paket till min syster, en signerad skiva med Jill Johnson... "Grattis Maria Kram Jill" stod det på den... =D Hon hade önskat sig skivan och när jag då var och tittade på Jill på Linden så passade jag på att köpa den och få den signerad samtidigt... Sen vart det lite lotter och ett kort oxå... tänkte hitta på något mer till när jag åker hem den 27:e...

 

När jag ändå skickade kort så skickade jag ett till min kärlek oxå... Tycker om att överraska honom lite med kort, särskilt Mirandakorten som är så söta... Innan i veckan så skickade jag upp ett brev till lillkillen med nya Bilsport Junior i... det är ju hans favorittidning och då jag packade upp den på jobbet så tänkte jag att den ska ha få av mig... =) Glad blev han och han messade och tackade för den igår samtidigt som han berättade att han även klarat sitt simprov han hade efter skolan igår...

 

Igår var även jag och Åsa på en liten shoppingtur, ville ju hitta något att ha på mig till NOSD Höstfest som är i morgon... Temat är Glamour... så det blev en svart kjol och glittriga strumpbyxor inhandlat... ett svart fint linne har jag redan hemma och en genomskinlig topp ska jag få låna av Åsa... Sen får man se hur glamourig jag kan bli...

 

Har bytt arbetstider med Monica för att det ska passa med Höstfesten... det är ju även KM men det kan jag inte vara med på då jag jobbar till halv fyra...

 

Nu är det snart natten för mig, ska bara ringa min syster och höra hur kvällen har varit... =)

 

Natti natti där ute, sov gott och dröm söta drömmar..

 

Saknar min älskling så mycket!!!

 

Kramisar i massor...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards