Direktlänk till inlägg 24 april 2008

Sen kväll igen...

Av Monika - 24 april 2008 23:46

... och jag sitter i soffan och funderar på när jag ska somna... Är ju så trött... Idag har jag varit ledig men det har funnits att göra ändå....


Skulle ju åka och byta till nya sommardäck idag så det var att ställa klockan och stiga upp, jag som bara ville vända mig om och dra täcket över huvudet... Men det gick ju inte... Men det var ju den söte däckkillen som hjälpte mig att lägga på däcken på bilen så jag fick nåt att titta på en stund;-)... fniss...

När jag sen var klar där så tänkte jag att jag kör en sväng med bilen så att batteriet laddas lite till..., passerade då Statoil där den där killen som Jessica pratar om jobbar och jag tänkte stannat för att köpa en glass och spana lite om han jobbade men jag vågade inte... Hihi...  så jag fortsatte hemåt och blev efter en stund omkörd av en taxi som helt plötsligt tappade sitt vänstra bakdäck.....:-( det kunde ha slutat illa men allt gick bra, jag stannade och väntade med honom tills hjälp kom... Usch... däcket bara studsade iväg...


Fastnade för en ny låt när jag satt i bilen... lyssna om ni kan... Jason Mraz med I´m yours... Så bra.... ;-)


Har även hunnit sitta ute i solen en stund idag... det är så skönt att känna solen värma i ansiktet..


Ikväll var det dags för 3:e gången på självförsvarskursen... det är så kul att lära sig och nyttigt att kunna... var dock lite disträ i kväll och glömde totalt bort hur jag skulle ta mig ur ett strypgrepp... det är inte så bra!!! Men det var bara att öva mer på det..


Surfar runt lite på youtube och har lyssnat på Brolle Jr (MUMS) och Jill Johnson... Så bra!!!


Måste ju bara berätta att  när jag var hos Sandra igår (onsdag) kväll så hade vi det så mysigt, Sandra, Kristina och jag... Vi gjorde kycklingsallad, vitlöksdressing och vitlöksbröd... GOTT!!! Sen skulle vi titta på "27 dresses" men filmen funkade inte så då tittade vi på "A walk to remember", den var så bra och lite sorglig oxå så tårarna steg i ögonen... Sandra fixade te och sen hade hon bakat en brownie till efterrätt... MUMS...


I morgon ska jag anmäla oss till Vårruset, vi blir 5 stycken som ska ta oss runt... sen får vi mysa lite bland allt folk... Titta på Peter Siepen...;-)


Nu ska jag leta reda på min kudde, hoppas att den längtar efter mig lika mycket som jag längtar efter den...


Saknar Honom idag oxå, önskar att jag inte gjorde det....


God natt, sov gott och trevlig resa till drömmarnas land...


Puss, kram och PIS

 
 
js

js

25 april 2008 19:44

Va kul att du oxå ska springa vårruset...hoppas vi ses efter mållinjen :)
Ha en trevlig helg...kram från Jessica .PS. Magnus har maginfluensa :( mindre kul.. .DS.

http://jessan78

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards