Direktlänk till inlägg 26 april 2008

Fredag och jag har...

Av Monika - 26 april 2008 00:11

... idag haft en bra dag...:-) så skönt att få må bra i solen...


Ska jag räkna bort att jag inte kunde somna förrens halv 3 natten som var och att jag var dödstrött när klockan ringde och det var dags att stiga upp... men upp och hoppa, ligg inte å dra dig, du å jag måste fånga dagen... leva, leva livet nu...


Idag har jag varit och fixat mina naglar igen, dom blev så fina med fransk manikyr och lite vita blommor på två naglar... Nu är jag fin inför den stundande konfirmationen som jag ska åka hem till småland på... Jag vet två små prinsessor som kommer att tycka det är sååå fiiint... ;-)


När jag var klar med naglarna så gick jag upp på stan och traskade upp till Jeanette på jobbet, kom ganska lagom till hennes lunch så då passade vi på att luncha ihop, kycklingfilé och potatisgratäng MUMS, och prata lite skit och NJUTA av solen...


Var och letade efter Jason Mraz singel I´m yours men den fanns ju inte... det är ju så skönt gung i den låten...


Sen var det dags att gå på det 5:e besöket hos Catrine, naprapat... Ajajaj vad det gör ont i min rygg och nacke... och då är det mycket bättre än när jag var hos henne första gången... så det hjälper ju ganska mycket iaf... jag har ju inte haft lika ont i huvudet sen jag började hos henne... och det är bra för jag har ju huvudvärk 8 dagar i veckan i vanliga fall...


Elisa messade och peppade mig lite idag oxå , det känns så skönt att hon backar upp mig... ska börja skriva min Livskarta i helgen...


När jag gick från Catrine så träffade jag Therese, som brukar handla på jobb nr 2 och vi bytte några snabba ord... hon hade med sig sin fina hund och en tjejkompis... hann inte prata så mycket då jag skulle direkt till jobb nr 1 och jobba hela kvällen... och när jag kom dit så fick jag gå ut och hjälpa till i receptionen ett tag... men jag trivs därute så det gör ju inget...


Ikväll har jag skickat in och betalat anmälningsavgiften till Vårruset för mig och 4 till så nu är det ingen återvändo...;-) måste sätta fart igen och gå nu, både till Vårruset och för att tappa några kilon till... så att jag blir ännu snyggare förstås.... fniss...


Nu ska jag leta reda på min kudde och sova... det är dags för det så att jag orkar jobba hela helgen... har inte ledigt förrens på tisdag... det är långt dit... Usch och fy men tiden går nog fort fast man inte har jättekul...


God natt, sov gott och trevlig resa till drömmarnas land som mina små prinsessor säger...


Nu ska jag gå och drömma om en viss person, för drömma är väl tillåtet...


Puss, kram och PIS




 
 
jessan

jessan

26 april 2008 13:24

Solen skiner himlen är blå, vad det är skönt och leva då... hihi...eller hur den låten går...alltid lika kul och läsa din blogg...du är en riktig bloggare du tjejen :) TJOHOOOOooooooooooo

http://jessan78

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards