Direktlänk till inlägg 30 april 2008

Sista dagen av april...

Av Monika - 30 april 2008 19:15

... och jag har jobbat igen... Men igår hade jag en ledig dag i solen.... Det var så skönt...

Steg upp och gjorde mig iordning och gick sen ner till verkstaden och hämtade min lilla racerpolo...;-) som sagt, de hittade inget fel på den men dom ska kolla en sak till i nästa vecka... Kanske kan det vara det felet... Vem vet?? Återstår att se...


När jag hade hämtat bilen så åkte jag en sväng till ett ställe strax utanför Sörping, fick sitta i solen i en timma och bara njuta... Pratade lite strunt och bara var... sen blev jag så trött att jag knappt visste vad jag hette... Så jag åkte hem och la mig i soffan och bara slappade... myste med Reggae och tittade lite på tv... sen somnade jag... SKÖNT!!!


Jag hoppade över vägningen, det är INTE BRA... men jag har haft en riktigt dålig vecka med maten och godis i massor... USCH och FY!!! och ikväll ska jag äta pizza...=(


Jag var hos Jeanette i går, vi skulle ju fixa henne en e-mailadress... det gick ju bra;-) men sen skulle hon ju logga in själv... hahaha... "Monika det finns ju inget c...."  "vilken knapp ska jag trycka på nu", hennes dotter bara skakade på huvudet=)... men kul hade vi iaf... sen läste hon min blogg och fick skratta lite hon oxå... plus att vi tittade på gamla kort som jag har i datorn... vilka minnen... ;-) sen lyssnade vi på så bra REGGAE... ville dansa lite eller rättare sagt massor... gung i knäna...


Nu är det valborg och ikväll blir det som sagt pizza hos kompisarna en trappa ner och sen ska vi kanske hitta en brasa nånstans att titta på... sen ska jag nog försöka sova tidigt... Det är ju ännu en jobbdag i morgon för mig...


Ska nog ändå spana in på Facebook ikväll innan jag somnar...;-) måste se om två av de där flörtarna har hört av sig... den ena han skickar så söta "presenter" till mig och den andra skriver till mig... och det är inte bara en massa strunt... vilket jag tycker är bra!!! =)


Men ändå spökar en viss kille i mina tankar fortfarande... ser att han är inloggad på msn... Hemlig puss till dig fast du inte kommer att se att jag skrivit det...


Till alla: Trevlig Valborg och 1 maj...


God natt, sov gott och trevlig resa till drömmarnas land när det är dags för att sova....


Puss, kram och PIS



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards