Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Monika - 17 maj 2009 23:53

... eller ska man kalla det för lugnet före flytten kanske... Hmm...


Denna veckan har varit ganska lugn, träffat på mina vänner Sandra och Kristina, var för sig, på HC... Kul!! Det är alldeles för sällan som vi ses nu, saknar dom massor...


Har varit på möte på NOSD inför höstens Stingbugg... fått lite information och sen ett tilldelat jobb på tävlingen... Jag ska vara "inkastare/kofösare" (hihihi, konstigt namn) med tre andra vid tävlingen... se till så att de dansande paren är på plats och att de står i rätt nummerordning innan de går ut på dansgolvet för tävling...


Ikväll har jag efter ett snabbt och hastig beslut valt att följa med Camilla på vårens sista dans på Ljungsbro... Det var Wahlströms som spelade... Kanonbra!!! inte dansade jag så mycket, endast två bugg och två fox med Niklas.. men jag fick beröm av honom och jättekul att dansa var det... Har ikväll även köpt mina första buggskor... =) precis som alla andra så blev det svart/vita fast jag hade velat ha helsvarta... Inte billigt men jag hade ju bestämt mig för att jag skulle ha ett par... så då fick det bli så!! =)


Har denna veckan haft mer kontakt med Camarokillen, han verkar vara en kul och snäll kille... Skrattar gör jag i alla fall... =) Typiskt oxå så skulle han våga sig på att ringa mig när jag är i Ljungsbro i kväll och inte hör och kan svara... han lämnade ett litet meddelande på min mobil  så nu har jag hört hans röst... Mysig var den!!! ;-) Hoppas att han vågar ringa fler gånger bara så att jag verkligen får prata med honom...


Nu är det dock dags att sova då det vankas FLYTT AV PRESSBYRÅN i morgon... =( jag börjar jobba 8, stänger 14 och sen får vi se när jag slutar för dagen... mycket spring kommer det att bli i alla fall...


Tack Camilla för att du övertalade mig att följa med till Ljungsbro, precis vad jag behövde inför denna vecka som kommer... Pust och suck...


Natti natti på er därute, sov gott!!


Pussar och kramar från mig...

Ovido - Quiz & Flashcards