Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Monika - 28 maj 2009 21:24

... för i morgon ska jag få besök av Camarokillen.... =)


Men först lite om veckan som varit...


En ganska lugn vecka med jobb hela helgen som var och jobb i måndagskväll på extrajobbet nr 2.... dessutom så var det möte där inför sommaren... det kommer inte att bli så mycket jobb för mig där eftersom jag jobbar så mycket på Pressbyrån i sommar och bara en veckas semester vecka 24 då Lovisa fyller år och det är skolavslutning...


Även ett tandläkarbesök har det blivit, ajajaj att laga en tand... =(


Ett stormöte på NOSD har det oxå varit... Prat och planering inför Stingbuggen den 12:e september.... ska bli så spännade att se en riktig buggtävling... =)


Har fått en massa mysiga mess och mejl från Camarokillen... =) Det busvisslar i min mobil nästan hela tiden och han är bara sååååå söt och gullig... Ser med nervositet och spänning fram emot i morgon...


Nu ska jag krypa ner i sängen och sova lite innan det är dags för lite jobb och sen den sista städningen inför besöket i  morgon...


Natti natti alla där ute, sov gott och dröm söta drömmar...


Puss och kram från mig...

Ovido - Quiz & Flashcards