Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Monika - 31 maj 2009 23:27

.... och här kommer två stycken...


Helt underbara röda rosor!!! =)


Luktar så gott och får mig att tänka på den underbara Camarokillen... ;-)


Puss på dig du som gav mig dessa underbart fina rosor!!!

Av Monika - 31 maj 2009 22:48

... fylld med kuliga saker och SOL!!! =)


Hade ju som sagt en underbart mysig kväll igår med Camarokillen... Han har messat en massa och jag kan redan säga att vi kommer att ses igen... ;-) Fniss...


Igår, lördag, var det Pingstafton och jag och Åsa traskade ner till stan för att gå på årets stora loppis som gick på Gamla Rådstugugatan och Gamla Torget... Varmt som tusan var det!! Mest en massa skräp men fyndade en söt liten "kruka" i form av en kossa för 10 kronor som min syster ska få med en blomma i när jag åker hem snart, och en ryggsäck i mindre format för hela 5 kronor... =)


Var borta och vägde mig på VV, Åsa väntade utanför... Det gick som vanligt inget bra, tar nog snart en paus från detta... känns inget motiverande att gå och betala en massa pengar när det bara är plus på vågen hela tiden... =(


Träffade på en gammal barndomsvän till Åsa, Anna Jansson som vi hade sällskap med en stund och pratade med... snart mötte Jimmy upp och vi bestämde oss för att gå och äta lite...


Vi hamnade på Poseidon och där lyckades jag ju äta pizza... =( Bra eller inte!! INTE!!!


Vilade en sväng på eftermiddagen innan jag gjorde mig iordning för en tur ner till Jeanette... Vi hade bestämt att vi skulle gå till Trägårn och dricka nåt gott och bara titta på folk... =)


Mmm går ju så där bra då eller... Hihihi, vi hamnade väl på Harrys och dansade lite granna... Cissi messade och sa att de var där, men när vi kom dit så var hon inte kvar... Ganska lite folk men vi hade ju kul ändå!! Det har vi ju alltid... sen blev det sen nattamat och en cykeltur hem för mig...


Messade med Camarokillen hela kvällen... Han är ju bara för söt... han hade googlat vad 10 röda rosor betydde och undrade om jag visste det... Hihihi... det betyder visst "Vill du gifta dig med mig?" Hoppsan... =) Nu vet jag ju att han inte riktigt menade det så... men lite gulligt var det ju... ;-)


Idag har jag varit nere hos Jeanette och solat på hennes innegård... så skönt!!! Vi har bara suttit och pratat och skrattat om kvällen som var... Jeanette är som vanligt lika galen... ;-) Fniss...


Messade Jossan idag och grattade henne på hennes 25 årsdag... Ingen bebis har kommit ännu, nu har hon ju gått över tiden massor av dagar... Hoppas att den kommer ut innan jag kommer hem så jag hinner mysa lite med den... då blir jag ju "extrafaster" och har ännu någon liten att skämma bort... =)


Och en massa mess till camarokillen blev det oxå... och en lång dag hos Jeanette... lagade lite god mat och bara slappade i soffan...


Nu är det dags att sova igen... ska jobba extra i morgon då det är halvårsinventering på jobbet...


Natti natti... sov gott och dröm sött... det ska jag göra... ;-)


Pussar och kramar från en drömmande Mockla ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards