Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Monika - 20 maj 2009 23:34

... efter flytten... =(


Shit vilka jobbiga dagar det har varit... Flytten i måndags gick relativt smärtfritt, men det var så jobbigt... jag började jobba klockan 8, stängde klockan 14 för kunderna och sen var det bara att hugga in i allt som skulle flyttas... de andra hade redan kört  grejer under tiden jag och Giovanna jobbade... När det var slut på min dag så gick jag, Monica, Christine och Giovanna över en sväng till McDonalds innan jag åkte hem... då var klockan runt 20-tiden på kvällen... och jag skulle öppna butiken för kunderna klockan 9 på tisdagmorgonen... vilket äventyr då jag inte vet vart någonting finns... men de andra dök snart upp för att fortsätta plocka i allt som fanns att göra... men gissa om jag var glad när jag fick gå hem vid 17.30


Idag har jag inte jobbat så många timmar, men det är så himla rörigt på jobbet.. skönt att vara ledig därifrån i morgon... fast då väntar ju jobb på nr 2...


Och efter det en förhoppningsvis kul kväll ute!!! =)


Sms:en börjar fylla min mobil  nu, söta mess från Camarokillen... ;-) Han verkar vara en toppenkille... hoppas nu att det stämmer bara... har pratat med honom i telefon nu och det gick ju jättebra det oxå, lite nervösa var vi nog båda två... =)


Nu ska jag sova lite, i morgon är det partydags!!


"A tribute to Bob Marley" -konsert på Otten med Jeanette, Pillis och Snusan... Reggae för hela slanten... KULIGT!!!


Natti natti därute...


Pussis och kramis...

Ovido - Quiz & Flashcards