Direktlänk till inlägg 30 maj 2009

Vilken underbart mysig kille....

Av Monika - 30 maj 2009 01:15

.... Camarokillen var... ;-)


Men först av allt!!! Min älskade Reggae fyller hela 11 år idag!!! Grattis min myskisse... Firas med tonfisk och räkor!!! =)


Började min fredag med jobb, men jag var så nervös hela dagen.... Visste ju inte riktigt vem som skulle dyka upp här på kvällen... Har ju bara pratat, messat och mejlat med honom...


När jag kom hem från jobbet så städade jag klart och sen gjorde jag mig i ordning för besöket...


Hade precis blivit klar när han ringde och frågade hur han skulle köra för att hitta till mig... och det är ju lättaste vägen, bara rakt fram hela tiden... =)


Så när jag såg hur han körde upp här nere på Stockholmsvägen så blev jag så nervös att jag ringde Åsa och pratade med henne hela vägen ner... Hihihi så barnslig man kan vara fast man är så gammal som jag...


När jag väl kom ut på trottoaren så såg jag en lång kille stå vid volvon, mörkhårig och snygg... Hmm ännu mer nervös för vad han skulle tänka om mig... Fick en kram till hej och sen gick vi upp en sväng till mig där jag satte 10 underbart röda rosor i vatten innan vi begav oss ut på promenad i den underbara solen som var framme...


Vi gick genom Folkparken och ner runt Strömmen och pratade en massa... han var hur lätt som helst att prata med... =) stannade till vid Örtträgården och visade ett fint ställe vid vattnet som man bara kan sitta och njuta vid, sen gick vi vidare.. stannade en gång till vid en liten utbyggd brygga och bara njöt av solen och pratade en massa...


På väg ner mot stan gick vi förbi Campus, Västgötebacken ner en bit och sen genom industrilandskapet förbi Värmekyrkan och Flygeln... förbi Bomullsfabriken och upp på stan... Vi åt god mat på S.t Georges och pratade ännu mera... tittade på lite fina bilar som åkte förbi då jag har förstått att han gillar bilar... Hmm jag som är mer en mctjej... ;-)


Efter god mat som han bjöd på så gick vi en sväng upp på stan innan vi gick Drottninggatan ner, förbi Kaktusplanteringen och Carl Johans parken och Norra Promenaden upp och sen Stockholmsvägen hem till mig... Vid parkeringen så träffade vi på Åsa och Jimmy som kom hem efter en sväng på landet så då fick de träffa honom oxå... Lite nervös blev han för det men det gick ju bra... Åsa och Jimmy är ju hur lätta som helst att umgås med... =)


Väl hemma igen så satt vi i soffan och pratade hur länge som helst... Ville att han skulle ta min hand eller kanske pussa mig för att se om han tycker om mig... Jättesvårt att säga, men jag vet att jag tycker om honom, det kände jag direkt... Kan nu bara hoppas att han tycker om mig oxå...  


Tiden gick fort och snart var han tvungen att åka hem igen... Han ska iväg på Gokart-körning tidigt nu på lördagmorgonen...


Väl nere vid hans bil så fick jag en snabb puss på munnen och en lång kram... Snart var han på väg bort från mig och jag vet inte om han tycker om mig... Hmmm många tankar har man... efter allt jag har gått igenom vill man ju inte gå på en nit till...


Men han ringde nyss från bilen på väg hem nu och sa att han tyckte om mig... =) Tjoho!!! Glad jag blir... nu får vi se vad som händer framöver... om vi ska ses nåt mer kanske... =) Kan bara hoppas!!!


Nu är det dags att sova lite... ska snart gå på loppis med Åsa på stan, hinna med en vägning oxå...


Lovar att jag ska ta foto på rosorna och lägga upp en bild här så ni får se hur vackra dom är!! Har nog aldrig fått 10 röda rosor bara så där på en dejt... What a guy... ;-)


Så godnatt, sov gott och dröm lika söta drömmar som jag kommer att drömma i natt... fast ni får inte drömma om Camarokillen, han är bara för mina drömmar... ;-) Hihihihi...


Puss och kram till er alla från en mer än glad Monika just nu... =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika - 28 mars 2016 01:24


Hade skrivit ett långt inlägg innan ikväll.. Sen hände något med datorn och jag hade inte sparat något av det.. Allt bara hängde sig och det bara försvann.. ? Får skriva en annan kväll.. Men det var ju inte så här det skulle bli med mitt blogg...

Av Monika - 13 mars 2016 21:16

Hej Bloggen! Long time no se... Jag har tänkt länge på att kanske komma igång igen, behöver nog skriva av mig massor... Mår ju lite bättre av det och att få må bättre är något jag verkligen behöver just NU!!!   Under 2015 var jag ju inte här...

Av Monika - 2 november 2014 10:37

Äntligen! Ikväll kommer M hem igen!! Han åkte till Köpenhamn i fredags, jag hann säga hejdå vid tåget, för att tävla i Masters.. Ja simning alltså.. Det gick bra, ett guld i 50 m fjärilsim och ett brons i 50 m bröstsim.. Lagkapperna gick väl okej, ...

Av Monika - 2 november 2014 00:56


Jahopp, dryga 7 månader sen jag var här.. Så skulle det ju inte bli.. :/ Livet är som en enda rörig berg och dalbana! Hur ska jag orka?! Kanske skriver lite längre i morgon, just nu vill jag bara lägga upp denna bilden och tänka på änglarna i ...

Av Monika - 28 mars 2014 00:06


Resultatet ser ni här nere... (startbilden är tagen 9/9-12, jag startade om på VV 25/10-12 och delmålsbilden är då tagen igår den 26/3-14, sakta men säkert neråt trots lång tid... ) ...

Ovido - Quiz & Flashcards