Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Monika - 1 januari 2009 21:47

... God Fortsättning på det nya året alla nära och kära...


Idag sov vi länge, det vart en sen nyårsafton.. kröp ner i sängen och drömde om Kalmarkillen... hoppas att han oxå hade en trevlig nyårsafton och att han hann tänka nått lite på mig;-) för jag tänkte på han och kanske hoppas lite att vi får fira nästa nyår tillsammans..


Annars vart det en sen dag, vi åt brunch istället för frukost och lunch och det vart resterna från igår... inte illa att äta potatisgratäng och fläskfilé med kantarellstuvning till frukost/lunch =) sen satt jag lite framför datorn då det i morgon är dags att rapportera sökta jobb till arbetsförmedlingen igen... så jag hittade nåt jobb att söka men hade även redan massa sökta jobb sen innan jag åkte hem till Småland.. så sen drog jag iväg ett mail till min handläggare på Arbetsförmedlingen...


På eftermiddagen så åkte vi till Gislaved och hälsade på Jonas och Jossan och deras lille Sfinx... det var en vild liten katt det=) men jättesöt... när vi var där så kom LillMia och Jonathan oxå så det vart några timmar av prat och skratt innan vi styrde kosan mot Draftinge igen och faktiskt pizza... Usch egentligen men men...


Kvällen blev lugn och jag satt och pratade med min Kalmarkille på msn som vanligt i flera timmar... syrran och Pelle tycker förmodligen att jag har varit jättetråkig denna jul, men det känns så bra att prata med honom...=)


I morgon är det dags att styra kosan mot Norrköping igen, nytt år och nya utmaningar väntar...


Puss och kram till alla där ute...

Ovido - Quiz & Flashcards