Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Monika - 2 januari 2009 22:37

... till Norrköping idag...


Steg upp tidigt för att hinna åka ut till mamma i Ekholmen för att hämta Reggae innan hon skulle börja jobba... och för att säga hej då för denna gången och tacka för kattvaktningen... och Reggae ja, han var väl inte så jätteglad över att behöva sitta i transportburen igen.. så det var mycket lock och pock innan jag fick in honom där...


Sen for jag ut till syrran igen och väckte tjejerna som fortfarande låg och sov... så att jag fick umgås lite med dom innan jag skulle åka hem.. packade ihop mina saker och åt lite frukost och snart var klockan 11 och det var dags att komma iväg då jag måste hinna hem och bära upp allt innan jag ska jobba på kvällen..


Resan hem var seg och jag var jättetrött... massor av trafik och det var inget kul... Väl hemma och uppe med allt i lägenheten så vart Reggae jätteglad över att få komma ut ur transportburen... sen var han tvungen att springa ett varv och kolla läget och var han var för nånstans... det tog en stund innan han fattade att han var hemma igen=)


Sen vart det tre timmar i affären och jag messade Jonny och Cissi att jag var tillbaka i stan...=) så Jonny kom ner till affären...


Väl hemma igen på kvällen så sjönk jag ner i soffan och funderade på vad jag behöver köpa på stan i morgon som ska vara tilll måndagens bal...


Sen vart det lite msn med min Kalmarkille och nu vill jag träffa honom snart... men det lär dröja för jag jobbar varje helg i januari=(

Hoppas att han orkar vänta...


Dags för sängen och lite sömn...


Natti natti och Puss och kram


Ovido - Quiz & Flashcards